Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Grapje schreef:MariekeA schreef:Mijn god, hebben ze die lelijke dwerg toch goed gekeurd voor de tuigpaardfokkerij. Ongelooflijk...
Lelijk is hij niet, een dwerg wel!
Als fokkers bloedspreiding willen zijn daar genoeg opties voor, en die gebruiken ze niet allemaal even fanatiek.
El_Paso2009 schreef:ik heb het niet over dingen die verdoezeld moeten worden, alleen kan een betere ruiter zoals Emmelie de positieve kwaliteiten van het paard nog beter uit laten komen en zijn mindere kwaliteiten proberen te verbeteren. En dit doet zij op gevoel en zonder dat haar dit verteld moet worden.........
Citaat:Gert Willem van Norel is teleurgesteld in de cijfers. “Een groot paard als Cover Story moet je tijd geven en gunnen
misterA schreef:Wat de verrichtingstest en de testruiters betreft, sarabande merkte het al op,
het gaat om het beoordelen van de aanleg.
Niet om een spektakelshow.
De opdracht is om de hengsten op eigen benen te laten lopen.
Misschien wel mooi om na een presentatie er een soort rondje voor de fokkers aan toe te voegen.
Maar of je daar de fokkerij mee vooruit helpt is maar zeer de vraag.
De vraag is of we uiteindelijk de betere hengsten overhouden en ik vind van wel.