Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12"]
[quote="Kendra schreef:Hoe is het trouwens met jouzelf gegaan, CGJ12, gaan we met een fanclub naar Ermelo, of kunnen we thuisblijven?
CGJ12 schreef:Nee anna,
Het fokbeleid en de fokvisie is aan verandering onderhevig. Over 3 jaar is het ideale paard iets anders dan nu gewenst is. Da's dynamisch.
Ze is het fokbeleid gewoon 3 jaar vooruit............
Anna42 schreef:
Ideaal is, volgens van Dale, volmaakt. Volmaakt kun je maar een keer zijn. Hoe ziet het ideale paard er over drie jaar dan uit? Tweede vraag: waar ontleen je die visie aan?
CGJ12"]
[quote="Anna42 schreef:
Ideaal is, volgens van Dale, volmaakt. Volmaakt kun je maar een keer zijn. Hoe ziet het ideale paard er over drie jaar dan uit? Tweede vraag: waar ontleen je die visie aan?
Anna42 schreef:....... Ik heb haar niet gezien en wellicht zijn er veel meer mensen met mij die ook niet Exllo zijn geweest.
Ik zou graag eerst antwoord willen hebben op de gestelde vragen naar aanleiding van de door jou geponeerde voorspellingen.
Eerder kan ik er niet over discussieren.
Iemand met visie en met zulke heldere toekomstverwachtingen kan ik nooit hoog genoeg inschatten.
Vandaar de vragen.
Citaat:[quote="CGJ12
Kijk naar de camera Anna.....you're on candid camera!
Je gaat toch niet serieus in op uitlatingen die met eenof een
worden afgesloten.........
hahahaha
Ik mag het over 3 jaar weer proberen zei Jaques. Als ze goed op zichzelf past is het volgens Jaques niet uit te sluiten dat ze over 3 jaar alsnog Miss Drenthe wordt.........
[/quote]
Jaly schreef:Volgens mij staat ze op dit moment in het vierkants model en heeft Jaques de vooruitziende blik
CGJ12"]
[quote="Jaly schreef:Volgens mij staat ze op dit moment in het vierkants model en heeft Jaques de vooruitziende blik
CGJ12"]
[quote="Jaly schreef:Volgens mij staat ze op dit moment in het vierkants model en heeft Jaques de vooruitziende blik
CGJ12 schreef:Maar Anna, je bent nogal overtuigd van je gelijk. Da's jouw goed recht.
Maar wellicht zou jij je ook een beetje meer bloot kunnen geven. Ik heb werkelijk geen idee tegen wie ik het hier heb. Een beetje laf niet? Wellicht dat je me in de praktijk eens wat paarden kunt laten zien, zoals je ze zelf het liefst ziet.
.......
CGJ12 schreef:Je denkt toch niet serieus dat Verkerk heeft gezegd dat ik over 3 jaar terug mag komen.?.....die man heeft echt wel wat zinnigers te melden hoor.
En de mensen die in Exloo aanwezig waren zullen kunnen beamen dat hij ALLE (werkelijk ALLE) merries uitvoerig beschreef en daarbij juist NIET in cliches viel.
Ja......en dat verraste mij ook. Meestal blijft het bij cliches zoals: ......."de andere merries hadden onvoldoende beweging".
In GEEN GEVAL. Alle merries werden keurig uitgeplozen met de microfoon.
Oh ja.......dat lange voorbeen heeft mijn kleine puk echt niet op het moment. Dik 4 maand oud en dus overbouwd......... 138.5 op de schoft / 139 op de croupe.
Maar Anna, je bent nogal overtuigd van je gelijk. Da's jouw goed recht.
Maar wellicht zou jij je ook een beetje meer bloot kunnen geven. Ik heb werkelijk geen idee tegen wie ik het hier heb. Een beetje laf niet? Wellicht dat je me in de praktijk eens wat paarden kunt laten zien, zoals je ze zelf het liefst ziet.
Ik heb hier mijn veulen "prijsgegeven" en daarmee anonimiteit.
Als je wilt dat ik je hier verder serieus neem is verdere actie aan jou.......
Samsam"]
[quote="CGJ12 schreef:Maar Anna, je bent nogal overtuigd van je gelijk. Da's jouw goed recht.
.......