Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kleinvosje schreef:Welke kant zou je dan opgaan met een merrie van Tango (dressuur) x Oliver (spring)? Het blijft altijd een keuze
. Samen gaan is wel een goed idee overigens! pajidin schreef:Sjoos schreef:Ik vind het een mooie merrie! Mooi exterieur in hoeverre dit op de foto's te zien is.
Ik zou echter wel naar de springrichting gaan. Het is een springgefokt paard, en een springgefokt paard wordt minder makkelijk ster in de dressuurrichting, want ze kijken ook naar afstamming.
Gezien de afstamming zou ze mischien juist voor de dressuurrichting moeten gaan toch. Want Troy was een dressuurhengst van Negro.
Zat met Tygo in m'n hoofd.Venthe schreef:Kleinvosje, waar kan je zien wanneer de selectiewedstrijden zijn voor kring utrecht zuid?
Nou ik heb een mail terug gekregen van Lauw van Vliet en hij is bereid om mijn merrie keuringklar te maken. De prijs en tijd vallen me erg mee. Ik was bang dat ze daar iets van 2 maanden zou moeten staan maar dat valt gelukkig mee! Ik ga er maar eens sirieus over praten met mijn ouders. Maar als het tussen de 2 selectiewedstrijden in zit... dan moet ik er nog eens extra over na denken
kleinvosje schreef:Ja, het is echt balen. Ik heb eerst twee zaterdagen selectie, dan een donderdag/vrijdag keuring en die week erna weer selectie. Dus eigenlijk tussen drie selecties in. Snap je nu waarom ik niet zeker weet of ik dit jaar wel ga...