_Patrick_ schreef:
en de hond doet net zo hard mee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je bent er zo leuk mee bezig!
Althans, hij heeft van die dingetjes en de leeftijd om te puberen, en deed dit eerst niet. Het zijn ook allemaal van die redelijk eenmalige dingetjes. Hopelijk is die val ook eenmalig. (voor de volgende keer wel bodyprotector kopen)LecyTinker schreef:*** @Patrick, beperk je aub tot max twee foto´s of zet een linkje. Dit omdat het anders zoveel laden (heb maar beperkt laad limiet) wordt als iedereen zoveel foto´s gaat plaatsen. Er is een tinker-topic om foto´s te plaatsen. ***
Ziet er erg leuk uit, die patrick van jou is wel een losbol zo te zien.

Whis_Serada schreef:LecyTinker schreef:*** @Patrick, beperk je aub tot max twee foto´s of zet een linkje. Dit omdat het anders zoveel laden (heb maar beperkt laad limiet) wordt als iedereen zoveel foto´s gaat plaatsen. Er is een tinker-topic om foto´s te plaatsen. ***
Ziet er erg leuk uit, die patrick van jou is wel een losbol zo te zien.
Zo zo strenge regels hier hoor

en dan heel trots staan kijken,zo van dat heb ik weer voor mekaar.
Tinkermuts schreef:als ik tijdens het rijden tegen hem zeg dat ie braaf of lief of het goed doet dan gelijk in een soort sliding stop gaat omdat hij vind dat ie dan genoeg gedaan heeft
blackstar schreef:Nu na jaaaren in Nederland te leven nog steeds demonstratief links lopen op de weg. Ik krijg het er niet in dat ze fatsoenlijk op het randje aan de rechterkant van de weg loopt. Links wel netjes, maar rechts loopt ze gewoon midden op straat. Gaat het ook niet meer proberen om het haar te leren.
't Is echt geen gezicht en iedereen die het ziet begint tegen me te zeuren dat ik 'm op stal moet zetten omdat hij moet plassen
Het lolligste is dat hij dus ook zo verlekkerd doet
als hij los staat met z'n paardenvriendje Agem en die 'm in z'n spronggewrichten bijt omdat hij graag duidelijk wil maken dat hij de baas is. Dat ziet er echt niet uit
. 
Leukerd.

FitzChivalry schreef:@ lecytinker.. dat ken ik maar al te goed.. pablo houd niet van bont.. alleen maar van modder en strontbruin, afgewisseld met een zweempje pisgeel..
maar poep laten onderzoeken en we konden ze 10 min. later ophalen! Hij deed het goed, lovely horse
lekker stukje wortel kreeg ie ervoor:D