Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ik zo de foto's zie van jullie veulentjes zijn dat ook allemaal mooie dieren zeg! Ik vind dat vooral het hoofdje van Hontana veel weg heeft van Darius, vooral d'r blik.
!

xxchrissyxx schreef:Leuk! Ik ben benieuwd naar foto'szelf heb ik een 3 jarige wonderboy x gribaldi zal even kijken of ik binnenkort wat recente foto's kan plaatsen

Thaliashof schreef:Ja, mijn Wonderboy-veulen komt uit mijn Krunch de Breve x Concorde merrie. Heb alleen geen idee hoe ze springt, maar het was ook mijn bedoeling om een meer dressuurgericht veulen te fokken.Zijn er nog mensen, die Wonderboy gekozen hebben voor hun merrie met springafstamming?
Hoe is het springen van deze nakomelingen?

maureen58 schreef:Nee, Wonderboy wordt alleen maar voor de dressuur gebruikt. Of hij ooit vrij gesprongen heeft als jaarling weet ik niet.
Charly1989 schreef:Zal je even helpen! Wonderboy heeft tot aan de 3de bezichtinging mee gedaan in de springrichting dus heeft als 2,5 jarige dus vrijgesprongen en ook onder de man deed hij dit erg leuk!