MissHIS schreef:Ik moet nu naar vergadering maar zet later vanavond wel even kort verslag + uitslagen op HorseTelex. Uphill drukte wel zn stempel vandaag, aantal complete paarden van gezien!
Dat Uphill zijn stempel leek te drukken kwam ook omdat hij gewoon de hengst met de meeste nakomelingen was (9 in totaal, er waren nog twee met 4 nakomelingen en de rest had er allemaal minder), dan valt ie natuurlijk al snel wat meer op. Van de 9 gingen er 5 door, net iets meer dan de helft dus. Ik vond er daarvan 2 echt uitspringen: de 620 uit een Goodtimes en (met een !) de 630 uit een Vincent, dat was echt wel een beste.
Verder vond ik de 638 Valdez x Krack (van Kajanus en Minnie_Muis), de 655 Vivaldi x Voltaire en de 689 (een bijschrijving) Sir Donnerhall x De Niro er uit springen. En daarnaast vielen de Winningmoods mij zeker niet tegen! Van de 3 zijn er 2 door. Persoonlijk zag ik die drie liever dan de meeste Uphills.
Ow, en er waren (uiteraard) nog een aantal waar ik m'n schouders bij op haalde (de Westpoint vond ik niet veel aan en ik snap ook niet wat die Jazz nog zou moeten toevoegen..
) en een aantal die niet doorgingen terwijl ik dat wel had gedacht (o.a. 2 Special D's en de Sorento x Ferro). Maar ja ik moet nog veel leren...