Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik ben blij dat je genoten heb femke! en de foto's zijn idd heel mooi marieke!
Een hele kleine sfeer impressie, toch? Verder niet zoveel foto's gemaakt; nog wat in de ring van Bella Lisa en Belle Fleur en that's it. Annechien, ik ben ook weer begonnen met lijnen gister, dus moeten we elkaar maar een beetje steunen. Jij hebt de eerste er in elk geval al af, top!
Volgend jaar herkennen ze ons niet meer in Dalen!
!! Ja, maar idd, iedereen heeft ook wel wat, en dat zullen de meeste mensen dan ook niet weten. ook al lijkt het soms zo mooi dan is het het van binnen niet he? Maar ja, zo zit het leven in elkaar...maar het gaat er om hoe je er mee omgaat en qua dat zou ik best een voorbeeld aan jou kunnen nemen! haha, vaag... maar zal er niet verder over uitwijden!
Binnenkanten tjah... ach, ander onderwerp 
Fleur1977 schreef:Ben je al bij de dokter geweest Lisette??
En oh ja... heel knap dat jullie aan het lijnen zijn hoor. ik weet hoe lastig het is... (zou zelf (weer)stoppen met roken wat overigens ook nog niet is gelukt, shame shame), plannen liggen nu voor morgen, dan is de vakantie echt voorbij.
hij zij dat ik waarschijnlijk een kleine bloeding had gehad op dat lijntje van mijn vinger zegmaar (dat wat je kan buigen) en dat dat naar onder is gezakt daarom was mijn vinger ook een beetje dik en het moet alsgoed is vanzelf weer over gaan binnen een week ofzo
hij begon erover dat ik wel handschoenen kon aandoen bla bla bla nou dat dus echt never niet!!
ik snap niet helemaal hoe het is gekomen maar ben blij dat het niet iets van een onsteking is ofzo
Annechien schreef:oeh.... ik zag gisteravond op een weegschaal al wel dat ik een paar kilootjes kwijt ben, maar hier op die foto nu ook (woehoe en nu de rest nog hahahahaha).
Arvanti_haf schreef:Ik weet dat iemand bezig was ze uit te typen..
Lisette, wat Petrianne die ene waarvan ik zei: Das een mooie pony, wat zit daar achter? Of net die ander?
(Als het die ander was hoef je niet te reageren, hihi.....alleen als ik gelijk heb.... nee hoor, gekheid!)
daar was ik dan stiekem achteraf dan wel weer benieuwd naar...
Arvanti_haf schreef:Haha, idd, maar ik vond het erg geinig te horen dat mijn buitenkant happy over kwamBinnenkanten tjah... ach, ander onderwerp
één ding, neem geen voorbeeld aan mij... geeft een hoop problemen!
Ik weet wel welke mensen er bij de grote en middenmaatskampioenen horen, maar vraag me geen namen.
ps hand en arm zijn nogsteeds zwart!!!!!
kzal aan jullie denken als jullie werken. Ik wil zo graag en mag niet. flauw he?