Premiekeuring Dalen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:11

hey, wat zei ik!!!!!!! als ik maar sta!!!!!!!!!!! grapjas!!!!!!

Kheb een foto van Kootwijkerbroek. Fototechnisch helemaal geweldig, en ben er VET blij mee, heelmaal wauwie hoor, maar ik voelde me toen zo bagger!!!! dat ik 10x liever zoiets als dit op de foto heb... klinkt misschien stom...

maar als arianne meeleest... DAAR zit het hem dus in. Ben mega blij met die foto hoor, maar als je daar diep in mijn oogjes kijkt........

Arvanti_haf

Re: Premiekeuring Dalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:12

werd er ook even doodleuk gezegd:
F: Wacht even, dan ga ik staan
A: Nee, je bent hier niet alleen, het gaat ook om de rest
F: jah maar, jah maar, whahahahahahahaha....

TE LAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTT
kzei nog zo, 1 liggende foto is genoeg!!!!!!!!!!

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:15

Ja, gelukkig zie je je oogjes daar niet zo goed he? Maar ik weet ook wel beter hoor. Ik vond het eerlijk gezegd al een Wonder dat je sowieso aanwezig was hoor!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:18

jij zei ook doodleuk (ergens in de wandelgang) jah, maar jij lacht altijd.... okee, geinig dat je dat denkt, whahahahha... maargoed, toe maar hihi...
nee, hier voelde ik me vet goed. De hele dag op karakter, savonds de trap op gekropen van de pijn, maar dat maakt niet uit, een mega geweldige dag gehad! denk er met zoveel lol aan terug. En na 6 weken plafond is het zo lekker met plezier aan iets terug te denken, had ik echt nodig, was een super dag. Ik moest niks, maar hielp wel ietsie links of rechts... gewoon genieten joh!

(nee, op de foto van kootwijkerbroek... daar zie je in mijn oogjes pijn)

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:28

Ja, maar dat is ook zo hoor, ik heb jou nog nooit zonder lach gezien maar snap heus wel dat je in een vreselijke nare periode ziet maar daarom vind ik het ook echt bewonderingswaardig hoe groot je wil is om dan helemaal zelf nog te komen en het ook nog zo lang vol te houden en zelfs nog te helpen!

Oh, die foto van Kootwijkerbroek heb ik denk ik gemist... maar ik kan me er iets bij voorstellen hoor, als ik je toen zag...

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 22:36

kheb hem je gemaild.
Kheb ook gezegd als ik kom moet ik niet gaan zitten piepen, dan had ik thuis moeten blijven.
maar ik kootwijkerbroek kon ik amper tussen de lijnen blijven op de weg, zo dizzy van die troep. Zaterdag was mega zwaar, tuurlijk, maar voelde al beter dan toen. En zo ga je telkens een stappie vooruit, maar je moet geduld hebben, iets wat NIET in mijn woordenboek staat.
Kheb vannacht 3 uur geslapen door o.a. ontwenningsverschijnselen van de medicijnen, dus ik ga weer een poging wagen... Arvanti's over hindernissen tellen ofzo, hihi
jah, als ik iets in de kop heb.... nou, vul maar aan! ;)
ahjah, twas mega gaaf, en denk er met een mega gevoel aan terug!
Kheb me net opgegeven voor mijn allereerste menwedstrijd over 1,5e maand. Apeldoornse ruiter kampioenschappen, allemaal lekker voor de lol, zonder startkaart, gewoon GAAN en genieten! Kan ik ook nu al naar uitkijken!
Hoe dan ook, ik maak winst! Hij heeft nog nooit elders gemend, 1x een wedstrijdje (OHZ)gedaan, maar dat is hij vast vergeten, parade, oehhhhhhhhhh, nu al zin in!
zijn van die mijlpaaltjes waar je naar toe leeft, maar ik ga nu echt naar bedje.
(uhm, we hebben het gesprek van annemarie en lisette overgemen leek het wel) of we hebben ze verjaagd? hihi... neuuuuuuuu dat zal wel niet ;)
truste allemaal !

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 07:42

haha ik leef weer hoor ging eerst even helemaal bijlezen maar toen jullie dat hele gesprek nog deden lag ik al te slapen :Z ik ben blij dat je genoten heb femke! en de foto's zijn idd heel mooi marieke!
ik heb straks afspraak bij de dokter voor die vinger inmiddels is het al wel minder dus dat is wel een beetje banketstaaf maargoed laat hem er voor de zekerheid maar even naar kijken :P

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:04

oeh.... ik zag gisteravond op een weegschaal al wel dat ik een paar kilootjes kwijt ben, maar hier op die foto nu ook (woehoe en nu de rest nog hahahahaha).

Sta eindelijk eens een keer lachend op de foto, komt ook niet vaak voor. Niet meer foto's Arianne?

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:22

Iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten in Dalen! Volgens mij was het een topdaggie. Ik heb zelf in elk geval enorm genoten, hoewel 's middags de vermoeidheid toe begon te slaan. Veel mooie pony's en leuke, gezellige mensen gezien. Jammer dat ik Petrianne gemist heb, die had ik nog in de gaten willen houden. Helaas... Maar mooi man, die eerste erop. Top!

Kijk, bekende foto's! :-) Een hele kleine sfeer impressie, toch? Verder niet zoveel foto's gemaakt; nog wat in de ring van Bella Lisa en Belle Fleur en that's it. Annechien, ik ben ook weer begonnen met lijnen gister, dus moeten we elkaar maar een beetje steunen. Jij hebt de eerste er in elk geval al af, top!

Femke, leuk dat je er was hoor! En tja, ik moest toch echt even een foto van het middagritueel (friet eten en bijtanken) maken, dus je was de pineut. Die met de drie pony's vond ik ook superleuk geworden.

Op naar volgend jaar! :-)

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:15

jah muts, maar had 2 tellen gewacht, dan had ik OF gestaan, OF gezeten!

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:29

Ja, EN een geposeerde foto! En daaaaar hou ik dus niet van.... Je zult het er mee moeten doen ;-)

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 11:42

Dit is wel spontaan jah, je kunt niet anders zeggen!
ahjoh, als je maar lol hebt! EN DAT HADDEN WE

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:11

Arianne, we moeten elkaar maar lastig vallen als we in een dip zitten dus.... de eerste 8 kilo zijn er trouwens af, moet wel zeggen dat is sinds april bezig ben, dus gem. 2 kilo in de maand. Snel hoeft van mij ook niet.... 1x gehad en de kilo's zaten er in no time weer aan hahaha

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:15

geleidelijk is idd beter (zegt men), mijn mams is ook zo'n jojo!
knap hoor... respect hoor.
Tis net zo oneerlijk als hersens. De een wordt geboren met veel, de ander met weinig, en ook dit is gewoon deels genetisch bepaald

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:47

Ik zeg ook: petje af Annechien! Weet je wat? Probeer ik je in te halen (ondanks je geruime voorsprong) en jij probeert mij voor te blijven.... :+ Volgend jaar herkennen ze ons niet meer in Dalen!

(lekker offtopic trouwens, hoewel ik wel het woordje 'Dalen' er weer in terug liet komen, hahaha.

Okay, back on topic. Hopelijk binnenkort de uitslagen ergens te vinden; heb werkelijk niets bijgehouden en ben toch wel een beetje benieuwd naar een paar pony's!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:11

Ik weet dat iemand bezig was ze uit te typen..

Lisette, wat Petrianne die ene waarvan ik zei: Das een mooie pony, wat zit daar achter? Of net die ander?
(Als het die ander was hoef je niet te reageren, hihi.....alleen als ik gelijk heb.... nee hoor, gekheid!)
daar was ik dan stiekem achteraf dan wel weer benieuwd naar...

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 14:24

Zo, jullie gaan ook weer snel zeg! Ik vind die niet geposeerde foto's ook altijd het leukst. Normaal wil ik nooit op de foto maar deze zijn nog best aardig!! Dus Arianne, je hebt allemaal blije mensen gemaakt!

Ik heb overigens de uitslagen wel. Ben alleen m'n boekje weer kwijt haha! Dus heb er nog niet echt iets aan.

Ben je al bij de dokter geweest Lisette??

En oh ja... heel knap dat jullie aan het lijnen zijn hoor. ik weet hoe lastig het is... (zou zelf (weer)stoppen met roken wat overigens ook nog niet is gelukt, shame shame), plannen liggen nu voor morgen, dan is de vakantie echt voorbij.

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 14:52

Haha, tuurlijk zijn niet geposeerde foto's het leukst!
Ik rook niet, drink niet, heb erge mazzel wat betreft hersens en postuur toch ook wel... (als ik ff moet zeuren, had ik wel 10 cm korter willen zijn, maar dat gaan we niet meer redden...)

Jah, ik ben ook benieuwd naar de uitslagen!
morgen weer aan de bak marieke?

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 14:57

Zo, zo hoort het ook hoor Femke.. . ik ga jou als mijn voorbeeld stellen (kan zeker geen kwaad in alle opzichten haha)! Misschien kom ik er dan vanaf!

Morgen weer aan de bak ja... vreselijk.. heb echt geen zin, bleeeeeh......

Heb jij trouwens nog een boekje dan? Ik heb wel de nummers maar geen namen nl.

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 15:01

huh??? ik als voorbeeld.... doe dat niet, whahahahahahahahahahahaha, binnenpretje... Ach, iedereen heeft wel wat.... lijkt me best wel eens lollig een dag ruilen met iemand, qua geest en qua lijf.... gewoon een daggie testen...(hmmm voel gedicht in de lucht hangen)

Ik heb geeneens een boekje gekocht. dan had ik mijn handen al vol gehad;) nee, gekheid, nee, gewoon kijken en genieten, die nummers enzo en wie wel en niet, achjah, dat lees ik in de shetlander wel.
In wenum wiesel ga ik zitten op mijn stoeltje, en ga ik WEL de hele dag met boekje op schoot lekker mee zitten pennen. Lijkt me ook wel eens leuk!

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 15:12

Gedicht gedicht :)!! Ja, maar idd, iedereen heeft ook wel wat, en dat zullen de meeste mensen dan ook niet weten. ook al lijkt het soms zo mooi dan is het het van binnen niet he? Maar ja, zo zit het leven in elkaar...maar het gaat er om hoe je er mee omgaat en qua dat zou ik best een voorbeeld aan jou kunnen nemen! haha, vaag... maar zal er niet verder over uitwijden!

Ik zal nog eens kijken voor een boekje, ben wel benieuwd, weet niet eens de kampioenen!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 15:21

Haha, idd, maar ik vond het erg geinig te horen dat mijn buitenkant happy over kwam ;) Binnenkanten tjah... ach, ander onderwerp :P
één ding, neem geen voorbeeld aan mij... geeft een hoop problemen!

Ik weet wel welke mensen er bij de grote en middenmaatskampioenen horen, maar vraag me geen namen.

ps hand en arm zijn nogsteeds zwart!!!!!
kzal aan jullie denken als jullie werken. Ik wil zo graag en mag niet. flauw he?

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 16:45

Fleur1977 schreef:
Ben je al bij de dokter geweest Lisette??

En oh ja... heel knap dat jullie aan het lijnen zijn hoor. ik weet hoe lastig het is... (zou zelf (weer)stoppen met roken wat overigens ook nog niet is gelukt, shame shame), plannen liggen nu voor morgen, dan is de vakantie echt voorbij.

Jep ik ben bij de dokter geweest :Y) hij zij dat ik waarschijnlijk een kleine bloeding had gehad op dat lijntje van mijn vinger zegmaar (dat wat je kan buigen) en dat dat naar onder is gezakt daarom was mijn vinger ook een beetje dik en het moet alsgoed is vanzelf weer over gaan binnen een week ofzo :D hij begon erover dat ik wel handschoenen kon aandoen bla bla bla nou dat dus echt never niet!! }:) ik snap niet helemaal hoe het is gekomen maar ben blij dat het niet iets van een onsteking is ofzo ;)
oh en marieke rook jij?? jeetje dat had ik echt niet van jou verwacht om eerlijk te zijn!! :oo

Annechien schreef:
oeh.... ik zag gisteravond op een weegschaal al wel dat ik een paar kilootjes kwijt ben, maar hier op die foto nu ook (woehoe en nu de rest nog hahahahaha).

eventjes miss een brutale vraag (niet zo bedoelt) maar ben je op dieet ofzo? ik vind mezelf namelijk ook te zwaar enzo

Arvanti_haf schreef:
Ik weet dat iemand bezig was ze uit te typen..

Lisette, wat Petrianne die ene waarvan ik zei: Das een mooie pony, wat zit daar achter? Of net die ander?
(Als het die ander was hoef je niet te reageren, hihi.....alleen als ik gelijk heb.... nee hoor, gekheid!)
daar was ik dan stiekem achteraf dan wel weer benieuwd naar...

uhh petrianne is de iets vorse die links stond en suus stond rechts en is de kleinere dus weet je nog welke je bedoelt?
achter petrianne zit als vader een loki van odoorn en als moeder een greanne van veldhuizen
suus heeft dezelfde mamma als peet en als vader manolito van de veldhoeve
ze komen beide bij drent weg uit onstwedde

Arvanti_haf schreef:
Haha, idd, maar ik vond het erg geinig te horen dat mijn buitenkant happy over kwam ;) Binnenkanten tjah... ach, ander onderwerp :P
één ding, neem geen voorbeeld aan mij... geeft een hoop problemen!

Ik weet wel welke mensen er bij de grote en middenmaatskampioenen horen, maar vraag me geen namen.

ps hand en arm zijn nogsteeds zwart!!!!!
kzal aan jullie denken als jullie werken. Ik wil zo graag en mag niet. flauw he?

Wat wil je zo graag maar dat je niet mag?
trouwens nog even een vraagje het viel me op dat je onder je keel een litteken had hoe komt dat?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 17:35

Haha, hey, pluim. één van de weinige die het recht op de man af durft te vragen, whahaha, (noujah, recht op de man af... recht op de pc af, hihi)
minder heftig dan het lijkt hoor. Er zat een bult op mijn schildklier, en ze wilde uitsluiten dat het iets verkeerds was, dus hebben mijn schildklier voor de helft verwijderd, maar mijn lijf maat overmatig littekenweefsel aan, en dan krijg je dit...
ohw, het is niet dat ik iets wil ofzo, maar kan mijn hersens niet uitzetten met denken, en soms wordt er heel moeilijk gedaan en doe je amper wat en toch big trouble... en nu komen veel dingen tegelijk, maar altijd blijven lachen :D
ieder huisje heeft zijn kruisje zeggen ze dan toch?

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 18:41

Even tussendoor marieke ben je vanavond thuis? zou ik je evt. kunnen bellen? Heb zo eerst prive les tot uur of 8 dus word dan wel tegen 9 uur kan dat?
weet het nog niet zeker hoor hangt even van een paar dingen af ;)

femke ik reageer later eve op je bericht ga me nu klaarmake voor les