Welsh Event 2009 - 50 jaar NWPCS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Re: Welsh Event 2009 - 50 jaar NWPCS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 20:51

@ stalmiracle, nee, vond de Cobs gister interessanter en jammergenoeg is er geen sectie WPBR bij het veulenkampioenschap. Heb haar nog wel voorbij zien lopen met moeders naar de trailer/vrachtauto. ;)

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 21:59

:wave:
Ook weer achter de pc.

Alle prijswinnaars bij deze van harte gefeliciteerd!!

Ik heb 3 superdagen gehad.
Charmer was mee, hij is ster geworden, kampioen bestgaande menpony, 2e bij de dressuur en 3e in de vaardigheid tijdens de sportdag.
Kortom, een weekend vol successen voor ons :):)

Zaterdag lekker niks hoeven doen en fijn kunnen kijken bij de ringen. Ja, heb me vermaakt!

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 01:48

Dyonne schreef:
Hier de kampioen met een gelukkige Davy. (Mocht je meelezen, van harte gefeliciteerd).
Afbeelding

Afbeelding

Dyonne:

Mooie foto's hoor. En een goede selectie gemaakt voor je ze hebt geplaatst!!! ;) ;)

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 01:51

Muzefee schreef:
Mijn foto's staan online!

WWW.JW-FOTOGRAFIE.NL

Helaas lang alles niet op de foto helaas. Hoop dat ik alsnog wat bokkers er tussen heb. :j

Leuk dat je als fotograaf een prijs beschikbaar stelt voor alle kampioenen tijdens de centrale keuring. Zorg dan wel dat je alle kampioenen op de foto hebt staan. Zo heb je er nog niks aan :(

regientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 07:54

Gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Onze 3 jarige was zaterdag ook beste 3 jarige! Dus wij hebben ook mooie dagen gehad! Ga nu even de foto's bekijken!

boefje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:58

muzefee, heb je misschien ook foto's gemaakt van bestgaande rijpony's internationaal sectie D? :o

boefje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:12

zijn er misschien foto's gemaakt van bestgaande rijpony's internationaal sectie D?

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 13:21

zitake schreef:
Is er al geweten waar de volgende internationale gehouden wordt?

Als Frankrijk ja zegt, wordt de volgende internationale in 2011 daar gehouden, 2013 in Denemarken en 2015 in Wales.
Mocht Frankrijk nee zeggen, dan wordt de show in 2011 al in Wales gehouden

racheltjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 18:39

Iemand toevallig in de openingsceremonie een foto gemaakt van het aangespannen welsh a'tje (schimmeltje).
Werd na die opening zelfs door mensen aangesproken dat ze vonden dat ik een hele leuke show heb weggegeven :D

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 18:51

racheltjj schreef:
Iemand toevallig in de openingsceremonie een foto gemaakt van het aangespannen welsh a'tje (schimmeltje).
Werd na die opening zelfs door mensen aangesproken dat ze vonden dat ik een hele leuke show heb weggegeven :D

Afbeelding

Afbeelding

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 19:36

ik heb zowel donderdag als zaterdag een fantastische dag gehad. Qua jurering op zaterdag moet ik ten eerste zeggen dat er uitdrukkelijk twee juryleden in de baan stond. Sabine Münch had wel degelijk inspraak bij Doreen Jones. Ten tweede kon ik hun keuring wel volgen, al heb ik andere voorkeuren. Ook ziet alles er vanuit het midden iets anders uit dan vanuit de zijlijn.

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:34

racheltjj schreef:

Ik denk dat onze dochter er ook wel een foto van jullie tussen heeft. Als je mij een pb stuurt met je emailadres zal ik er wel een opsturen. Ik krijg ze nl. hier niet op geplaatst.

cappelstud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:55

AnnetB schreef:
darwin schreef:
Weet iemand toevallig nog wat de 2 cobs op hebben gebracht op de sale ?

Nog een nieuwtje. De welsh cobs zijn niet echt verkocht. Zowieso die hengst van Vogel niet. De biedingen waren net als of om er een beetje een showtje van te maken. Toen Vogel maar eens ging informeren waar zijn hengst heen ging, bleek dat z'n hengst helemaal niet verkocht was.

Beetje rare gang van zake lijkt mij, als je het zo wil doen ok maar zeg dat van te voren tegen de eigenaren.

Toen ik enkele jaren geleden in Wales 9 pony's op een veiling kocht, waren er in het publiek ook mensen die de prijzen omhoog probeerden te jagen en toen heeft de veilingmeester die mensen verboden dat te doen. Bleken mensen uit de verkoperskringen te zijn.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:21

Nog een nieuwtje. De welsh cobs zijn niet echt verkocht. Zowieso die hengst van Vogel niet. De biedingen waren net als of om er een beetje een showtje van te maken. Toen Vogel maar eens ging informeren waar zijn hengst heen ging, bleek dat z'n hengst helemaal niet verkocht was.

Beetje rare gang van zake lijkt mij, als je het zo wil doen ok maar zeg dat van te voren tegen de eigenaren.[/quote]

oh das wel banketstaaf zeg tjee ik vind brenin een mooie hengst zijn wel flauwe dingen op deze manier hoor

cappelstud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:44

Ik vind dat dit niet kan ! ! !

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:07

Muzefee schreef:
Mijn foto's staan online!

WWW.JW-FOTOGRAFIE.NL

Helaas lang alles niet op de foto helaas. Hoop dat ik alsnog wat bokkers er tussen heb. :j

Ons had je er in ieder geval wel tussen staan; :D
Afbeelding

Ik heb verder goed gereden, was 2 keer 3e bij de volwassenen klasse L2. Nu nog 1 wp'tje en we mogen alweer M starten. *D
Het enige wat ik wel vervelend vond was dat de jury voor onze baan zowel 's ochtends als 's middags spoorloos was en we beide keren ruim een half uur á 3 kwartier later dan aangegeven pas konden starten.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 17:03

Oké dan, ken ik weer een bokker meer, Haha! Mooie pony ook!

Juul_Dwienus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:44

Beetje late reactie, maar ik was d'r ook!
Was samen met Royaltjuh, dus 2 erg geslaagde dagen! :D
En ook ik heb zaterdag lekker gekeken en genoten. :j
Ja, waren drie erg leuke dagen. :D
Iedereen die in de prijzen zat, nog gefeliciteerd!

welske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:17

De veiling had inderdaad echt niks op de klos, een beetje je eigen voor de gek houden als stamboek is natuurlijk echt dom. Wat ook zeer storend was en echt niet door de beugel kan: de vele foutieve informatie in het boekje, ik weet niet wie dit allemaal opgeschreven en of gecontroleerd heeft maar waarschijnlijk was het laat op de avond nog snel even in mekaar gefrutseld. Staat een beetje stom voor de organisatie van zo'n evenement als de omroepster iedere keer de foute informatie voor het publiek moet corrigeren. Maar voor de rest was het toch wel een aardig evenement .

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 22:56

Muzefee schreef:

mij ken je ook :P ik reed mee bestgaande rijpony waarvan de ruiter 18jr en ouder een bruine welsh cob

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:02

Jullie kunnen zeggen wat je wilt over veilingen, maar iedere paardenveiling is doorgestoken kaart of werkt prijsopdrijvend. En als je daar niet tegen kunt moet je niet meedoen aan dat spelletje

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:09

PeeWij schreef:
zitake schreef:
Is er al geweten waar de volgende internationale gehouden wordt?

Als Frankrijk ja zegt, wordt de volgende internationale in 2011 daar gehouden, 2013 in Denemarken en 2015 in Wales.
Mocht Frankrijk nee zeggen, dan wordt de show in 2011 al in Wales gehouden

Bedankt voor je antwoord!

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:15

PeeWij schreef:
Jullie kunnen zeggen wat je wilt over veilingen, maar iedere paardenveiling is doorgestoken kaart of werkt prijsopdrijvend. En als je daar niet tegen kunt moet je niet meedoen aan dat spelletje

Maar dan moet de eigenaar van te voren wel verteld zijn wat voor spelletje ze daar spelen.
Ik heb een eigenaar gesproken die een pony voor de veiling had en die dacht daadwerkelijk dat zijn pony verkocht was, ze kwamen zelfs al de spullen van de pony ophalen om mee te geven aan de nieuwe eigenaar.
Toen de oude eigenaar ging vragen wie zijn pony gekocht had, wist niemand dit hem te vertellen, ja er was wel op geboden werd er gezegd, maar aan het eind van het liedje bleef hij wel met zijn pony zitten.
Het kostte 80 euro inschrijfgeld plus al de tijd en het werk wat je erin hebt gestoken.
Ik vind dit echt niet kunnen.
die goede man is dus ook wel even verhaal gaan halen bij het stamboek, en ik denk dat ze hier ook nog niet mee klaar zijn.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 23:17

rienne schreef:
Muzefee schreef:

mij ken je ook :P ik reed mee bestgaande rijpony waarvan de ruiter 18jr en ouder een bruine welsh cob

Dat klopt. :j Die staat ook weer goed op de foto. ;)

cappelstud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:31

darwin schreef:
PeeWij schreef:
Maar dan moet de eigenaar van te voren wel verteld zijn wat voor spelletje ze daar spelen.
Ik heb een eigenaar gesproken die een pony voor de veiling had en die dacht daadwerkelijk dat zijn pony verkocht was, ze kwamen zelfs al de spullen van de pony ophalen om mee te geven aan de nieuwe eigenaar.
Toen de oude eigenaar ging vragen wie zijn pony gekocht had, wist niemand dit hem te vertellen, ja er was wel op geboden werd er gezegd, maar aan het eind van het liedje bleef hij wel met zijn pony zitten.
Het kostte 80 euro inschrijfgeld plus al de tijd en het werk wat je erin hebt gestoken.
Ik vind dit echt niet kunnen.
die goede man is dus ook wel even verhaal gaan halen bij het stamboek, en ik denk dat ze hier ook nog niet mee klaar zijn.

Volgens mij kunnen die mensen die hun pony te koop hebben aangeboden en waarop met een opbod afgeslagen werd, wel hun verhaal halen. Wettelijk gezien dan.