Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Muzefee schreef:Mijn foto's staan online!
WWW.JW-FOTOGRAFIE.NL
Helaas lang alles niet op de foto helaas. Hoop dat ik alsnog wat bokkers er tussen heb.
racheltjj schreef:Iemand toevallig in de openingsceremonie een foto gemaakt van het aangespannen welsh a'tje (schimmeltje).
Werd na die opening zelfs door mensen aangesproken dat ze vonden dat ik een hele leuke show heb weggegeven
AnnetB schreef:darwin schreef:Weet iemand toevallig nog wat de 2 cobs op hebben gebracht op de sale ?
Nog een nieuwtje. De welsh cobs zijn niet echt verkocht. Zowieso die hengst van Vogel niet. De biedingen waren net als of om er een beetje een showtje van te maken. Toen Vogel maar eens ging informeren waar zijn hengst heen ging, bleek dat z'n hengst helemaal niet verkocht was.
Beetje rare gang van zake lijkt mij, als je het zo wil doen ok maar zeg dat van te voren tegen de eigenaren.
Muzefee schreef:Mijn foto's staan online!
WWW.JW-FOTOGRAFIE.NL
Helaas lang alles niet op de foto helaas. Hoop dat ik alsnog wat bokkers er tussen heb.

PeeWij schreef:zitake schreef:Is er al geweten waar de volgende internationale gehouden wordt?
Als Frankrijk ja zegt, wordt de volgende internationale in 2011 daar gehouden, 2013 in Denemarken en 2015 in Wales.
Mocht Frankrijk nee zeggen, dan wordt de show in 2011 al in Wales gehouden
PeeWij schreef:Jullie kunnen zeggen wat je wilt over veilingen, maar iedere paardenveiling is doorgestoken kaart of werkt prijsopdrijvend. En als je daar niet tegen kunt moet je niet meedoen aan dat spelletje
darwin schreef:PeeWij schreef:Maar dan moet de eigenaar van te voren wel verteld zijn wat voor spelletje ze daar spelen.
Ik heb een eigenaar gesproken die een pony voor de veiling had en die dacht daadwerkelijk dat zijn pony verkocht was, ze kwamen zelfs al de spullen van de pony ophalen om mee te geven aan de nieuwe eigenaar.
Toen de oude eigenaar ging vragen wie zijn pony gekocht had, wist niemand dit hem te vertellen, ja er was wel op geboden werd er gezegd, maar aan het eind van het liedje bleef hij wel met zijn pony zitten.
Het kostte 80 euro inschrijfgeld plus al de tijd en het werk wat je erin hebt gestoken.
Ik vind dit echt niet kunnen.
die goede man is dus ook wel even verhaal gaan halen bij het stamboek, en ik denk dat ze hier ook nog niet mee klaar zijn.