Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
s0173957 schreef:Het is nu donderdag 11 december toch Hengstencompetitie in Roosendaal (De Gouberg) hè?
Aangezien wij van plan zijn om vanuit België te komen kijken en het wel heel idioot zou zijn als dit niet zou kloppen!
Weet er ook iemand iets van een eventuele toegangsprijs?
Sjoert schreef:Nee die zijn in HEngelo.
Den Bosch doen ze ook niet.
die de winst in de zwaarste klasse van de hengstencompetitie behaalde. Het fokproduct van Anton Versantvoort uit Sint Oedenrode viel op met zijn fraaie bergopwaartse en makkelijke verrichting. Hij kreeg de meeste concurrentie van zijn leeftijdsgenoot Johnson (Jazz uit Roxanne keur sport (dres) van Flemmingh). Opvallend genoeg zag ook Johnson in Sint Oedenrode het levenslicht en wel bij fokker P. van de Vleuten. Johnson liet een extra drafreprise zien met veel afdruk en expressie. Beide hengsten werden voorgesteld door Hans Peter Minderhoud. Mansolein schreef:Sjoert schreef:Nee die zijn in HEngelo.
Den Bosch doen ze ook niet.
Nee klopt, maar dat ze daar niet filmen is niet omdat ze dat niet willen maar om andere redenen..
Citaat:Nee klopt, maar dat ze daar niet filmen is niet omdat ze dat niet willen maar om andere redenen..
Pipo schreef:Als je naar de startlijsten kijkt, zie je toch weer veel hengsten die niet meelopen. Ik vraag mij eigenlijk af, want de sancties zijn die ze krijgen, volgens mij is het voor bepaalde jaargangen toch verplicht?
Mansolein schreef:Het is helaas niet aan mij daar verder uitleg over te geven.