Reclamo in ere herstellen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Reclamo in ere herstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:43

Och gosh meid, wat enorm sneu voor je.
Ik heb geen plaats voor Reclamo maar wil je toch even heel veel sterkte wensen met de situatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:44

Joke, wat een ellende, sterkte!

Heb je voor ons, de fans, nog recente foto's van Reclamo?

Verder succes met het zoeken van een thuis, zou graag willen, maar manlief niet... ;(

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:54

Jeetje joke, wat een naar bericht! Ik hoop dat reclamo toch nog goed terecht komt... zonde zeg, je was zo blij met hem, maarja, soms heb je het niet voor het zeggen.. ;(

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 17:10

Heb je al contact opgenomen met Moravita of die plaats hebben voor hem?

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 00:37

Wat naar om te lezen dat Reclamo nu toch weer moet verhuizen.. Ik had het nog niet gehoord....

Zoals we ook al eerder gezegd hebben mag hij hier altijd terug mag komen!!! Maar volgens mij is hij nog steeds niet gekocht maar in beslag genomen door de dierenbescherming? Toch?

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:01

hai alette , nee hoor ik heb hem gekocht en alle kosten op mij genomen zodat ik daar geen geuzer aan over hou , ik heb je wel een email gestuurd
als jullie hem terug willen is natuurlijk voor hem het fijnste , alleen heb ik enorme hoge onkosten aan hem gehad en hoopte iig een klein beetje ervoor terug te krijgen maar fijn plekkie is het belaangrijkste

Luna63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:32

Jongens, wat word ik hier ongelofelijk verdrietig van!!!! |( Met alle respect voor jouw situatie Joke, maar toen Moravita en vele anderen zich 4 maanden geleden meldden om de zorg voor Reclamo op zich te nemen, was niemand goed genoeg. Volgens jou had Reclamo jou uitgekozen om voor altijd bij je te blijven. Nu de omstandigheden veranderd zijn (en nogmaals, daar kun je niets aan doen en ik vind het oprecht heel erg voor je) wordt dit dier weer "op de markt gegooid".
Als het werkelijk zo is dat Reclamo zoveel voor jou betekent, waarom blijf je dan zo hameren op de kosten die je voor hem hebt gehad en die je ook weer terug wilt? De grootste beloning zou toch moeten zijn dat dit geweldige paard het heeft gered?
Jij hebt Reclamo toen uit een vreselijke situatie gehaald en daarvoor ben ik je erg dankbaar. Nu zou het je sieren als je je alleen nog druk zou maken om de allerbeste plek voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:54

Ik denk dat Joke nog heel wat meer kosten gaat krijgen nu ze er alleen voor staat. Immers iemand die een eerlijke prijs kan betalen voor een goed paard, kan ook met de beste wil een goede plek bieden. Voor niets kunnen we allemaal alles bieden, maar sommigen hebben net even iets meer en kunnen daardoor iets meer.

Het klinkt wel mooi om een paard aan een goed tehuis af te staan, maar ook die mensen moeten de middelen hebben om een dier blijvend te onderhouden.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:06

russel schreef:
Ik denk dat Joke nog heel wat meer kosten gaat krijgen nu ze er alleen voor staat. Immers iemand die een eerlijke prijs kan betalen voor een goed paard, kan ook met de beste wil een goede plek bieden. Voor niets kunnen we allemaal alles bieden, maar sommigen hebben net even iets meer en kunnen daardoor iets meer.

Het klinkt wel mooi om een paard aan een goed tehuis af te staan, maar ook die mensen moeten de middelen hebben om een dier blijvend te onderhouden.

Dit vind ik heel goed gezegt. :)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:24

De middelen hebben betekent ook weer niet automatisch dat het dier goed terecht komt, mensen met veel middelen kunnen zich impulsieve aankopen permiteren.
Ik zou bijv.plaats hebben voor een opvanger en die zou het ook gewoon goed hebben maar ik zou er geen cent voor willen betalen, niet omdat ik het niet kan maar omdat ik een heel goed thuis zou kunnen bieden wat meer waard is dan menig vergoeding.
Als ik mijn hengst aan Ton en Aletta kwijt zou kunnen *mocht de situatie zo zijn* dan zou ik zelf geen cent voor mijn hengst vragen, de wetenschap dat hij daar perfect terecht zou komen zou voor mij genoeg zijn ;)

Verder vind ik het heel sneu dat het zo moet lopen, dat iemand haar paarden weg moet doen is gewoon echt dramatisch, sterkte.

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:58

Breng reclamo a.j.b naar Ton en Aletta

beter kan niet!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 13:37

Ja maar Cloris, als je hengst dan ook verkocht gaat worden vanaf dat goede adres, dan is het niet echt zakelijk. Ton en Aletta zullen er niet naar blijven kijken, zullen ook een goed adres gaan zoeken en zullen er ook geld voor vragen. Waarom zou dat voor Joke anders moet zijn? Ze heeft tenslotte behoorlijke DA kosten gehad om het dier op te knappen en de wil gehad om hem te houden.

Natuurlijk is veel geld hebben niet automatisch een goed tehuis, maar een goed tehuis waar ook nog eens niet snel financiële krapte ontstaat is wel een optie die in mijn ogen beter is als ik mag kiezen tussen 2 tehuizen.

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-09 15:58

Misschien is het handig als ik alleen even kort vertel wat het verhaal was en is... voordat we straks misverstanden hebben ;)

Wij hebben Reclamo praktisch weggegeven. Toen Joke erachterkwam dat het zo slecht ging met hem heeft zij Reclamo in onze ogen echt gered!!! We hebben meerdere keren hulp aangeboden, zoals heel Bokt dat gedaan heeft!! Fantastisch wat kwam er een steun!!!

Toen zij voor Reclamo een goed tehuis zocht zijn er echt tientallen mensen geweest die hem een plekje wilden bieden. Wij hebben er toen met Joke drie uitgepikt. Joke zou verder alles regelen. Toen bedacht ze zich (logisch!! Het is ook echt een scht dat paard) en besloot hem te houden.
Niemand praat over gratis weggeven... Er was duidelijk gesproken over een delen in de onkosten.

Ik denk dat Joke er verstandig aan doet om nu duidelijk te zijn in wat ze wil, dit om te voorkomen dat er straks allemaal indianen verhalen opduiken. Toch?

Ik stop met het reageren in dit Topic. Niet uit desinteresse absoluut niet!!! Maar ik ben bang dat mijn intenties niet helemaal korrekt weergegeven worden. Het Topic is gestart als eerbetoon voor een bijzonder paard. Niet als handelspagina. Ik zou dan ook graag willen dat het Te koop aanbieden van dit paard op een ander topic gebeurd. Want volgens mij hebben we het daarover. En niet over het zoeken naar een goede plek boven alles. Voor alle duidelijkheid? Ik wil geen cent verdienen aan dit paard!! Hij mag altijd naar ons terug en ik ken meerdere mensen waar hij dan de rest van zijn leven naar toe zou kunnen gaan, mocht hij het hier niet naar zijn zin hebben. Geld? Lijkt me in zijn geval absoluut niet van toepassing!!!!! Je red een paard uit liefde. En mocht dat niet meer mogelijk zijn dan is het fijn als een ander alle kosten die nog komen op zich wil nemen. Tenminste... zo zie ik dit.

Ik hoop dat het Reclamo verder goed gaat en ik wil Joke nogmaals bedanken voor haar zorgen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 21:43

Moderatoropmerking:
Voordat hier allerlei speculaties opduiken wil ik jullie vragen on-topic te blijven. Dat is over het herstel van een hengst die een zware tijd gehad heeft. Over het nu verkopen en dat soort zaken is het prima per pm daar meer info om te vragen als je dat graag wil weten, maar hier graag geen speculaties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 21:45

Toch wil ik Joke nog even complimenteren voor alles wat ze voor dit paard heeft gedaan!!!

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 08:38

Reclamo is inmiddels verkocht

Zie verder nieuw topic hier bij Barokke en klassieke rassen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:43

is reclamo dus toch naar een handelaar gegaan..

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 10:09

__Nathalie__ schreef:
is reclamo dus toch naar een handelaar gegaan..

Ongelofelijk, die onkosten toch.
Maar hij is gelukkig goed terecht gekomen bij Evaline laten we dan daar maar heel blij om zijn *D

stal_kuiper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:55

hij is niet naar een handelaar gegaan , vanessa die ik al jaren ken , heeft het op zich genomen een goed thuis voor hem te vinden , ik trok het gewoon niet meer , iedereen wist het beter en zou beter voor hem zorgen , heb tientallen mensen gehad voor hem , maar geeneen die hem het juiste kon bieen , aangezien mijn dochter en ik op straat staan , kon ik niet langer voor reclamo zorgen en heeft vanessa die taak op zich genomen
en heb ik inmiddels al een berichtje gekregen van de nieuwe eigenaar , dus nee , hij is niet de handel in , en ja ik heb 500 euro van vanessa gekregen om een dierenartsrekening te betalen die nog open stond , ik vind het jammer dat er zoveel gespeculeerd word , iedereen had mij een mailtje kunnen sturen , maar nee , ik heb niets gehoord van niemand en stond er gewoon alleen voor en heb gedaan wat het beste was.

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:27

Vanessa ken ik vaag, weet dat ze regelmatig een paard inkoopt en verkoopt

Zij is diegene die er in dit verhaal flink beter van is geworden, maar misschien heb je met haar afkunnen spreken dat jullie samen de winst boven die euro 500,-- konden delen. Dan je nog een paar dierenarts rekeningen c.q. flinki wat voerkosten extra kunnen betalen

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:55

Maar het blijft vervelend als je in eens met je kind op straat staat en niemand biedt zich aan om hem tijdelijk voor je te stallen c.q. te verzorgen totdat je weer een plekje gevonden hebt.

Dan moet je wat. Begrijp ik ook wel.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:08

Aangezien er een topic geopend is over het vervolg hiervan, gaat dit topic op slot.