Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zarahk schreef:@MvdB: hartstikke bedankt voor de info, ben er helemaal blij mee.....
Ik ga meteen kijken op de kWPN site, want eigenlijk kan ik de dag van de CK niet, maar dan loop ik ook wel meteen heel erg op de zaken vooruit, haha!!! Ik ga eens uitzoeken hoe dat zou werken, voor het geval dat!
Zarahk schreef:Ik begreep van een vriendje (die uiteindelijk met zn merrie IBOP heeft gedaan) dat je je merrie zelf kan klaarmaken en iemand vantevoren kan regelen die haar daar voorbrengt. Als je wil kan je afspreken dat diegene het vantevoren al een keer komt oefenen.... Ik denk dat ik dat ga doen. Wil het niet op mn geweten hebben dat ik iets verkeerd doe en dat het dan in de soep loopt. Lijkt me toch fijn om iemand bij me te hebben die precies weet wat er moet gebeuren!!
En dan nog iets.... Die keuringen, kan je je inschrijven voor een bepaalde dag en is het overdag of in de avond of allebei?
Pfff ben echt n leek op dit gebied
Marjoleine89 schreef:Wat wordt er nou precies verstaan onder het keuringsklaar maken?
Mijn merrie stapt en draaft al gewoon aan de hand en reageert op stemhulpen/zweephulpen als ik haar longeer of als ze losstaat. Ze is al een half jaar zadelmak, scheelt dat ook al?

Citaat:Stal Groenendaal / familie Tolboom te Bunschoten
Vrijdag 27 februari organiseert KWPN regio Utrecht een fokkersavond bij Stal Groenendaal/ Familie Tolboom te Bunschoten.
Aanvang 20.00 uur. Vanaf 19.30 uur staat de koffie klaar.
U als fokker en of gebruiker van het KWPN paard wordt van harte uitgenodigd om te komen praten over uw ervaringen met mede fokkers en gebruikers.
Ook willen we graag een discussie op gang brengen met als forum Egbert Schep, oud fokkerijraadslid, Hans van der Louw, nieuw fokkerijraadslid en inspecteur van regio Utrecht Henk Dirksen.
Tevens zal er gelegenheid zijn om enkele in 2009 goedgekeurde hengsten te bekijken.
Onder het genot van een hapje en een drankje hoopt het bestuur van KWPN regio Utrecht er een gezellige- en leerzame avond van te maken.
U wordt van harte uitgenodigd en breng gerust man/ vrouw/ kinderen en vrienden mee.
Namens het bestuur van KWPN regio Utrecht
Bep Haanschoten
secretaris KWPN regio Utrecht
We hebben 2 uiteenlopende types en ik ben heel erg benieuwd hoe de jury ze gaat waarderen!