Fingers crossed dat het gauw en op een schappelijke tijd komt
Palousa, he wat een gedoe dan zeg! En een verhaal, moest echt hard lachen hoe je het schrijft
zal je net zien dat het komt als je al die moeite hebt gedaan..hahaCioccolato, nou idd. En het is nogal een groot ding volgens mij.. ik gooi die van onze schapen altijd op de mesthoop maar laatst emmer weggezet, tot ik hem een week later terugvond..
brrrrr wat een geur. En das nog een kleintje danBoelles, bij jou ook een drukte dus! Ben je zelf ook zwanger? Had ik even gemist.
Ja vroeg is vroeg, maar dan is het maar weer gebeurd haha al had ik ook liever een mei veulentje gehad qua weer en gras
Nieky, dat is dan ook lastig peil op te trekken zo'n uier..ben benieuwd hoe het verder verloopt bij Jacky! Bij Velvet groeit rechts meer dan links. Scheef paard
Geef je helemaal gelijk te helpen als het nodig lijkt, je doet je best. Doen we ook met de schapen trouwens, altijd kijken of het gedronken heeft.
En, ook wel belangrijk daar: beide spenen even checken of er melk in zit. Heb al eens een tweeling lam blij zien drinken, 2 dagen lang en moeder bleek helemaal geen melk te hebben, ondanks flinke uier... Geen idee of dat met paarden voorkomt. Maar schapen controleer ik dus nu 2 kanten
Grappig dat jij ook meer merries kreeg bij je maidens
Nou hier nog 16 dagen tot veilig. Weide wel stuk kleiner gemaakt, tot groot ongenoegen van alle 3 de paarden
Even makkelijker in de gaten houden voor aankomende tijd en er staat toch niks meer te eten
Heb je een tietfoto (van je paard hoor
), dat delen we hier altijd graag
Mooi vroeg veulen net voor de hengstenkeuring. Een Fries veulen?
17 dagen schiet op, hier nog 23
Zilver is een tonnetje 

Ooo ik had nog een hele lijst met Q. Mooiste vond ik wel Qirante