Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En Sjuimpje, ook jij gefeliciteerd dat je toch daar hebt meegelopen met je mooie merrie
ik stond ook aan de zijde uhm tegenover waar ze binnen kwamen en kon ze dus van voor zien als ik naar rechts keek en van achter zien.. en idd... werd er niet altijd vrolijk van :S haha
) maar ja wat je zegt, IK HEB GENOTEN!! vond t super leuk en uiteraard interessant
weer wat ideeen voor m n merrie opgedaan
en vind t wel zo leuk dat ik gewoon ALLES erop kan zetten omdat ze HELEMAAL vrij is van jazz, ferro, flemmingh, krack of wat dan ook hihihi stoffel schreef:Als er dan zoveel slechte dressuur paarden waren, dan waren de gelderse en tuigpaard veulens toch een verademing.
stoffel schreef:oplossing: pavo eruit en weer een ouderwetse fokkerijdag
) manic schreef:Ook opmerkelijk... na de VION neemt de hengstencommisie de Guidam hengst Wietvot in heroverweging. Komt uit een stamboekmerrie en stamboekoma... Beest sprong wel gruwelijk trouwens

sarabande schreef:stoffel schreef:oplossing: pavo eruit en weer een ouderwetse fokkerijdag
Ja ben ik voor.
Maar het zou dressuurfokkers wel eens op verkeerde ideeen kunnen brengen als ze een stel langelijnde massale best bewegende springmerreis zien.
Want massa en maat en bot was weinig aanwezig vandaag (euhh gisteren)
of zijn zelfs stukken beter...