Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Quir: staan ze bij Lars? Ik was daar vorige week nog voor een van zijn hengsten (een prestatie hengst van 87cm).
Scheren, ik moet al helemaal wennen aan het feit dat mijn nieuwe merrie voor mijn gevoel bijna kaal is. Maar daar zullen jullie anders over denken, ik heb een iets ander reverentie kader.
gewoonmarie schreef:Ik volg even. Ben me aan het verdiepen in het aanbod van de pony hengsten. Aangezien we bezig zijn een pony Merrie te kopen.
Kleur is niet intressant, want ze is schimmel. Wil haar als ze komt nog wel testen of ze dubbel of enkel schimmel gen heeft. Haar papier zegt me niks, ze komt uit Hongarije. Merrie is een beetje tank model. Dus iets rank gebouwd en langgelijnd zou passen. Rond de 1.48
Setteli schreef:gewoonmarie schreef:Ik volg even. Ben me aan het verdiepen in het aanbod van de pony hengsten. Aangezien we bezig zijn een pony Merrie te kopen.
Kleur is niet intressant, want ze is schimmel. Wil haar als ze komt nog wel testen of ze dubbel of enkel schimmel gen heeft. Haar papier zegt me niks, ze komt uit Hongarije. Merrie is een beetje tank model. Dus iets rank gebouwd en langgelijnd zou passen. Rond de 1.48
Welkom gewoonmarie!
heb je een foto van je merrie? En toch de afstamming, misschien dat hier iemand is die het wel iets zegt
gewoonmarie schreef:Ik volg even. Ben me aan het verdiepen in het aanbod van de pony hengsten. Aangezien we bezig zijn een pony Merrie te kopen.