Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
besita schreef:Revali schreef:Dallas nakomelingen lijken wel heel fijn. Hengst zelf kan er net niet over als je het mij vraagt. Zit natuurlijk wel een stuntman op
Wij hadden nu een dallas voor de keuring. Heb nog nooit zo'n mooi paard gezien. Plaatje. Super veel balans in de galop en top in de benen. En braaf.
Maar snap Lorrr, je moet iets aparts hebben!
Aganix is nu hot! Top kwaliteit hebben ze. Maar denk wel dat je een iets neerwaartse merrie nodig hebt(en niet te kort in voorbeen)
Zijn wel beetje klootzakken
Eldorado geven wel gave (moeilijke) paarden. Die van ons was groot genoeg. En bloed(uit Libero merrie) [ [url=m/KH1pNS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Durf je dominator te gebruiken?
Gaaf paard ..heb je die nog ?
Kan je er wat meer over vertellen
besita schreef:Nafok Van Mylord Carthago breekt trouwens goed door op hoog niveau
Was nooit wild van de nakomelingen als jong paard maar er stonden er dit weekend in de 4 * GP van Vilamoura een pak bovenaan
Charisma schreef:Hier verwachten we volgend jaar een balou de reventon, een comme il faut, een tobago en een taloubet. En idd voor je het weet zijn de eerste beebs er al weer! Leuke tijd!
Iorr: als je geen schrik hebt voor het karakter dan is aganix idd een heel goede keuze!
MizzMontana schreef:Iorrr jij hebt vaker met Kannan gedekt, bij wat voor een merries zou je hem wel of juist niet gebruiken?
Antonius schreef:Weten jullie iets over de gezondheid van luigi? Hij stond op mijn lijstje voor afgelopen jaar maar een bekend (vrij groot fokker) liet hem staan op gezondheid, maar ik weet er verder niets over. Had nog andere hengsten op mijn lijstje staan en ben daar dan mee verder gegaan maar ik blijf heel graag naar luigi kijken...
Charisma schreef:Marijke: is icsi geen optie? Ik vind dat dat vaak goedkoper uitkomt dan spoelen...
gomir schreef:Charisma schreef:Marijke: is icsi geen optie? Ik vind dat dat vaak goedkoper uitkomt dan spoelen...
Ik ben nu wel heel benieuwd wat jij voor ICSI betaalt en waar
Toen ik informeerde waren de kosten voor de procedure rond de 4000 tot 4500 duizend euro (excl draagmerrie), dat ben ik voor de begeleiding bij ET echt lang niet kwijt als ik maar 1 embryo wil spoelen.
In mijn beleving kan ICSI dus alleen uit als je meerdere embryo's uit een merrie wil in hetzelfde jaar, als je een extreem goede merrie hebt die in de sport loopt en veel last heeft van het spoelen of als je een hengst wil gebruiken waarbij ICSI een voorwaarde is (zoals Heartbreaker).
Iorrr schreef:besita schreef:Nafok Van Mylord Carthago breekt trouwens goed door op hoog niveau
Was nooit wild van de nakomelingen als jong paard maar er stonden er dit weekend in de 4 * GP van Vilamoura een pak bovenaan
Kleine Mylord hebben wij als het goed is over 3 maanden al![]()
Grand slam vind ik een goede hengst, maar voor de Baloubet zijn we echt op zoek naar (super) bewezen hengsten die zelf ook in de sport liepen/lopen. Ze is 19 en we hebben alleen de Lamm de Fetan merrie eruit, rest was hengst. Dus we willen een opvolger fokken.
De Lamm de Fetan lijkt heel goed en heeft tot op heden ook echt een top karakter. Maar je moet nooit op 1 paard wedden.
Mijn gevoel nu gaat naar Agenix.
De rest van de paarden ben ik ook al uit denk ik. Zirocco, Colman en Emerald gebruikt worden![]()
Al zit ik ook nog met Balou de Reventon in m’n hoofd. Die nog maar een jaartje bewaren![]()
Wij hebben de eerste merries weer van de weide gehaald:
Eind februari is de Numero Uno al uitgeteld van Mylord en 1 maart de Goodtimes van Quikly de Kreisler! Voor je het weet is de eerste er