Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Umeo schreef:
Ik heb geen nakomelingen gezien, er zit wel maar liefst 5x Donnerhall in.
Dat is inderdaad wel jammer, die was nu wel erg interessant geweest.
essie_blue schreef:Ik zit te denken aan Uphill voor mijn DW merrie. Ze kan wat formaat en lichaamshouding gebruiken. Daarbij heb ik zelf goede ervaringen met Uphill nakomelingen en hun fijne bereidheid tot werken. Misschien niet het meest vernieuwend, maar wel bewezen en iets waar ik zelf een goed gevoel bij krijg.
essie_blue schreef:Hoe gaat het nu eigenlijk met het veulen nadat de merrie is overleden Baudy? Erg tragisch, zeker als je dan ook nog met zo'n kleintje zit. Is de medicatie aangeslagen bij de andere merrie?
carola schreef:Baudyh: wat fijn dat het goed gaat met de pleegmoeder. Echt top dat je een geschikte merrie hier voor had staan en dat het ook nog gelukt is.
Wat vinden jullie er nou van dat de hele M jaargang de deklicentie al heeft? Zouden jullie er al mee dekken zonder dat ze de verrichtingen hebben gelopen?
Zelf denk ik dat ik voor Livius ga, echter, ik heb hem nog nooit in het echt gezien en dat zal nu ook wel niet meer lukken met die Corona. Heeft iemand van jullie Livius gezien en wat vinden jullie van die hengst?
essie_blue schreef:Ik zie dat je met Il Divo gedekt hebt Baudy, op wat voor type merrie heb je hem gebruikt? Prachtig om te zien hoe de pleegmerrie zich over het veulentje ontfermd, het is een tragische gebeurtenis maar dan is dit wel erg mooi om te zien. Mooie merrie ook.
misterA schreef:_Lorette_ schreef:Ik heb Livius ook op mijn lijstje staan. Hij zou voor mij het reserveplan zijn. Had hem heel graag een keer in het echt zien lopen.
ik heb er veel meer mee dan de 2 superdekkers.
Met Bordeaux, Vivaldi en daarvoor een scheut springbloed.
baudyh schreef:Dank je Carola, dat je me weer tevoorschijn heb getoverd in de lijst.
Ja een geluk bij een ongeluk dat de merrie gust was gebleven vorig jaar. Ze is gelijk van het begin al heel zorgzaam geweest voor het veulen. Ze hebben eerst ruim anderhalve week naast elkaar op stal gestaan.
Baal natuurlijk enorm dat de andere merrie is overleden, zij was onze beste merrie. Maar tja niks aan te doen. Nu hopen dat we dit veulen mooi groot krijgen.
Toevallig staat livius ook op het lijstje van deze pleegmoeder. Ze is een Oscar x Weinberg.
Ik vind het een gave hengst. Vorig jaar in Den Bosch gezien.