Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mriell schreef:Suzanne F. schreef:Oscar x Corleone? Zal wel een flinke knaap zijn of niet?
Niet groot, maar wel vors gebouwd
Vond er nix aan, beetje kort, korte dikke hals
Iedereen verbaasde zich er ook over dat ie door is...
Suzanne F. schreef:Hm nou de moederlijn van de merrie waar ik mee fokte was ook niet bepaald groot te noemen. Het Oscar veulen was echt een hele grote flinke jongen...
mriell schreef:Oscar x Corleone is trouwens 1.68 m
lijkt kleiner..
Suzanne F. schreef:mriell schreef:Oscar x Corleone is trouwens 1.68 m
lijkt kleiner..
Vind ik best een flinke op 2,5 jarige leeftijd eerlijk gezegd...
Ollie23 schreef:Ik zou graag wat foto's van de Flemminghs willen zien, of heb ik niet op zitten letten..
Vero83 schreef:heeft iemand foto's van de florencio's die door mogen naar 3de bezichtiging? geen enkele foto van een florencio hengst staat erop? Jammer ik was nieuwsgierig.
Pannie schreef:
Suzanne F. schreef:mriell schreef:Oscar x Corleone is trouwens 1.68 m
lijkt kleiner..
Vind ik best een flinke op 2,5 jarige leeftijd eerlijk gezegd...
Vero83 schreef:niemand geen foto's van florencio's? zijn die dan helemaal neit populair ofzo?
magic_lover schreef:moet je even terug kijken... staan er toch wel foto's van een aantal hoor
magic_lover schreef:volgens mij werden ze hier genoemd als floris(sen) dus wellicht dat je ze daaronder kan vinden, ik heb er voor zover ik mij herinner iig wel een paar voorbij zien komen
0ojannekeo0 schreef:Onder het zadel zijn er ook geen door vandaag. Een kleine groep dus!
Morgen +- nog 50 te gaan!