Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MizzMontana schreef:Mijn eerste gedachte was ook Eldorado Iorrr.
Vulina wat kun je verder over haar vertellen? Als ik zo naar de maat kijk in dat lijntje zou ik in elk geval kijken naar een hengst die vergroot.
gomir schreef:Karaldo een optie Volina?
Dan hou je het goede model vast en heb je ook kans dat de beweging behouden blijft, qua springen denk ik dat hij galop, techniek en vermogen kan verbeteren.
Revali schreef:Dallas nakomelingen lijken wel heel fijn. Hengst zelf kan er net niet over als je het mij vraagt. Zit natuurlijk wel een stuntman op
Wij hadden nu een dallas voor de keuring. Heb nog nooit zo'n mooi paard gezien. Plaatje. Super veel balans in de galop en top in de benen. En braaf.
Maar snap Lorrr, je moet iets aparts hebben!
Aganix is nu hot! Top kwaliteit hebben ze. Maar denk wel dat je een iets neerwaartse merrie nodig hebt(en niet te kort in voorbeen)
Zijn wel beetje klootzakken
Eldorado geven wel gave (moeilijke) paarden. Die van ons was groot genoeg. En bloed(uit Libero merrie) [ [url=m/KH1pNS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Durf je dominator te gebruiken?
lexa schreef:Vagebond gebruikt voor mijn Chin chin merrie goed gelukt dacht ik[ [url=m/uFO95R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Revali schreef:Afgelopen jaar via veiling en via facebook
Ziet er stoer uit Lexa
Hebben jullie wel eens nakomelingen gezien van A golden boy hero Z? Wij hebben een 3 jarige en die is zo enorm lelijkdenk wel een paard met veel vermogen.
Revali schreef:Dallas nakomelingen lijken wel heel fijn. Hengst zelf kan er net niet over als je het mij vraagt. Zit natuurlijk wel een stuntman op
Wij hadden nu een dallas voor de keuring. Heb nog nooit zo'n mooi paard gezien. Plaatje. Super veel balans in de galop en top in de benen. En braaf.
Maar snap Lorrr, je moet iets aparts hebben!
Aganix is nu hot! Top kwaliteit hebben ze. Maar denk wel dat je een iets neerwaartse merrie nodig hebt(en niet te kort in voorbeen)
Zijn wel beetje klootzakken
Eldorado geven wel gave (moeilijke) paarden. Die van ons was groot genoeg. En bloed(uit Libero merrie) [ [url=m/KH1pNS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Durf je dominator te gebruiken?
Charisma schreef:Ik heb van dominator al veel wisselende dingen gezien qua nakomelingen. Ik word er niet warm van...van de hengst zelf ook niet echt...
Wij hebben een vagabond staan van 3j nu, groot paard, fijne galop, makkelijk dier in de omgang. Lijkt veel vermogen te hebben en wil voorzichtig zijn, tot nu toe een meevaller.
Tangelo niet iets? Zie er veel goeie van, geen dooie en mooie paarden.