haike schreef:zou het paard in huis nemen voor dat geld, die zet je toch niet in een stal, stel dat er iets gebeurd!nou idd!
Wat een bedragen.... 175.000 voor een paard mijn hemel..... en 220.000 pffffffffkunnen ze mijn huis ook niet in de ring gooien... moet ook verkocht worden hahahaha wil ik wel een rondje mee rennen hoor
hahaha heerlijk zo n veiling hahaals ze daar geen paard hebben gevonden, stuur al die mensen dan maar naar mij hahahaha
essiesilly schreef:hahaha heerlijk zo n veiling hahaals ze daar geen paard hebben gevonden, stuur al die mensen dan maar naar mij hahahahaJij doet ze voor de helft van dat geld ook wel weg?
hij blijft iig in nederland.. of er moet al een buitenlander zitten daar die geboden heeft kan natuurlijk ook nog
Liezel1 schreef:essiesilly schreef:hahaha heerlijk zo n veiling hahaals ze daar geen paard hebben gevonden, stuur al die mensen dan maar naar mij hahahahaJij doet ze voor de helft van dat geld ook wel weg? voor 1/10de nog wel zelfs
Liezel1 schreef:essiesilly schreef:hahaha heerlijk zo n veiling hahaals ze daar geen paard hebben gevonden, stuur al die mensen dan maar naar mij hahahahaJij doet ze voor de helft van dat geld ook wel weg? nou net hoor....
Upgrade1 schreef:nou 195 merries dekken a €1000 en dan ben je quitteMoet ie eerst wel goedgekeurd worden...