Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yvonnepuntnl schreef:Nee, heel weinig maar.
Weet iemand hoe het met die vrouw is afgelopen die 2 klappen van een veulen kreeg. Ik stond er met mijn neus bovenop toen het gebeurde en heb ook 'eerste hulp' verleend. Ik weet dat ze uiteindelijk toch naar het ziekenhuis is gegaan met de ambulance, maar ik ben erg benieuwd hoe het met haar is.
Manon schreef:yvonnepuntnl schreef:Nee, heel weinig maar.
Weet iemand hoe het met die vrouw is afgelopen die 2 klappen van een veulen kreeg. Ik stond er met mijn neus bovenop toen het gebeurde en heb ook 'eerste hulp' verleend. Ik weet dat ze uiteindelijk toch naar het ziekenhuis is gegaan met de ambulance, maar ik ben erg benieuwd hoe het met haar is.
Voor zover ik weet is het goed met haar. (= mijn instructrice)
Ze is idd naar het ziekenhuis geweest, maar het viel gelukkig mee. Niks gebroken, maar wel veel pijn.
Ik smste haar 's middags over het resultaat van de keuring, toen kreeg ik dat verhaal dus te horen![]()
Gelukkig goed afgelopen.
Lijkt me niet zo verstandig om een IBOP te gaan lopen als ze 5/6 maanden drachtig zijn, of zijn er mensen die dat wel doen? Dwyne schreef:Voor mij voorlopig geen keuring, eerst moet het veulen komenLijkt me niet zo verstandig om een IBOP te gaan lopen als ze 5/6 maanden drachtig zijn, of zijn er mensen die dat wel doen?

weule schreef:Dwyne schreef:Voor mij voorlopig geen keuring, eerst moet het veulen komenLijkt me niet zo verstandig om een IBOP te gaan lopen als ze 5/6 maanden drachtig zijn, of zijn er mensen die dat wel doen?
onze merrie kreeg in april een veulen en heeft eind oktober/half november IBOP gelopen. (als 3,5 jarige) normaal gesproken moet dat gewoon kunnen.
ga vrijdag de dressuurpaarden in ermelo ook eens goed bekijken!
Zal het KWPN eens een mailtje sturen of het te doen is of niet en hoe hoog ze dan moet want dat kan ik niet terug vinden.
Mischien nog maar even een weekje geduld hebben.sarabande schreef:Mmm wellicht heb je gelijk ze zou met Z+1 dan al ster zijn. Tenminste als die 70 punten in het nieuwe systeem behaald zijn. Even nakijken op de KWPN site