Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Heb helaas niet mee kunnen kijken. Hebben jullie ook nog wat fraais gezien zonder Vivaldi/Ferro in de lijn?
carola schreef:Ik vond O'toto, Exteme, Dark Rousseau en One Million de uitschieters. Next Romancier vond ik ook heel positief ontwikkeld. Nordic Bleu Hors was wat hectisch, maar liet wel heel erg veel kwaliteit zien. Obsession vond ik ook een heel fijn paard, maar poe wat een hoofd.
Lottie stelde Nalegro fantastisch voor, maar qua exterieur kan hij mij toch niet zo bekoren.
Ik ga vast wel een aantal van bovenstaande hengsten gebruiken aankomend jaar. Van One Million zou ik graag eerst nog wel wat (random) nakomelingen willen zien (niet geselecteerd voor een veulenveiling / keuring). Ik ben heel benieuwd hoe de spronggewrichten zijn van zijn veulens. Heeft iemand toevallig al wat van die hengst gezien?
Elisa2 schreef:Het is geen trauma, het is echt een afwijkend spronggewricht aan beide kanten.
Hij is ook niet koehakkig, eerder O benig van achteren.
Ik snap werkelijk niet waarom die goedgekeurd is en ze een Jovian dan laten staan.
Lavitabella schreef:Elisa2 schreef:Het is geen trauma, het is echt een afwijkend spronggewricht aan beide kanten.
Hij is ook niet koehakkig, eerder O benig van achteren.
Ik snap werkelijk niet waarom die goedgekeurd is en ze een Jovian dan laten staan.
Ik probeer het terug te vinden in rapportages maar ik kan natuurlijk niks vinden hierover. Heb je toevallig iets waar er meer over te vinden is?