Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Aansprekend model, heel aansprekende voorhand erin, sterke verbindingen in de bovenlijn, toont veel kracht in de bewegingen en een goed gebruik van het achterbeen.
Marielle88 schreef:Die van ons was dus voorlopig keur...dus nou moet ik eraan geloven haha. Iemand hier ervaring met de IBOP? ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!

stoffel schreef:de driejarige voorlopig keurmerries hebben tot acht jaar om een voldoende ibob of sport resultaat te halen.
Maar denk nou niet, ik heb nog zeeeen van tijd want het is als vierjarige een stuk makkelijker dan als zevenjarige met de stress van het moet dit jaar lukken.

chance schreef:Ik kwam dit topic tegen en ik dacht hier kan ik wel een vraagje stellen.
Ik heb een 4 jarige kwpn merrie genaamdt Zena. NU staat op haar papier VB. Ik weet sindskort dat dit veulenboek betekend.
Ik wil haar nu oplaten nemen in het stamboek. Hoe gaat dit in zijn werking? Graag persoonlijke ervaringen ook hiermee Info mag via pb