Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kajanus schreef:mbkaatje schreef:Toch vind ik het wel een goed paard hoor Kajanus. Hij voldoet misschien niet meer aan het beeld dat ze zoeken, maar ik hou wel van dit type. Hij loopt ook lekker makkelijk. En inderdaad wat wisselt hij makkelijk.
Wat zijn je plannen eigenlijk met hem?
.
We vinden zijn galop ook beter als zijn draf en thuis wisselde hij ook altijd erg makkelijk.
De plannen dat weten we even niet, ik denk van het voorjaar castreren en de wei in en dan aan laten rijden en uiteindelijk verkopen. Maar ja het kan ook zo maar weer anders hoor, de stallen beginnen nl iets te vol te raken
Suzanne F. schreef:Nee dacht het niet. Janderegelaar kent de eigenaar.
CGJ12 schreef:Suzanne F. schreef:Nee dacht het niet. Janderegelaar kent de eigenaar.
Ik ook.
What's new?
Sammie schreef:Was dat een Redford Kajanus?
Kajanus schreef:Maar waarschijnlijk weet CGJ12 het wel uit zijn slimme hoofd
CGJ12 schreef:Sammie schreef:Al zijn merries worden door Jazz gedekt, behalve de Jazzen. Olivi misschien
Tja....... Jazz x Amor is hij ook al niet vies van. Hij hoeft er zelf tenslotte ook niet op..........![]()
Uit keuringsoverwegingen zou ik natuurlijk volgend jaar mijn Jazzen kunnen dekken bij......... Jazz....