Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vind het niet echt leuk... vooral omdat onze eigen merrie de manen echt super kort heeft omdat ze begin van het seizoen een deel van de manen eraf had geschuurt, blegh.... Roos_s schreef:hmmm nou als je dit voor 3 paarden moet doen is de lol er snel afvind het niet echt leuk... vooral omdat onze eigen merrie de manen echt super kort heeft omdat ze begin van het seizoen een deel van de manen eraf had geschuurt, blegh....
sarabande schreef:Roos_s schreef:hmmm nou als je dit voor 3 paarden moet doen is de lol er snel afvind het niet echt leuk... vooral omdat onze eigen merrie de manen echt super kort heeft omdat ze begin van het seizoen een deel van de manen eraf had geschuurt, blegh....
Vroeger deed ik er voor de keuring ook een stuk of zes met veulens. Ik vlocht een ander hield ze vast en 2 man waste ze.
Roos_s schreef:hmmm nou als je dit voor 3 paarden moet doen is de lol er snel afvind het niet echt leuk... vooral omdat onze eigen merrie de manen echt super kort heeft omdat ze begin van het seizoen een deel van de manen eraf had geschuurt, blegh....
zit weinig anders op... 
verder veel ultimo's die bovenaan liepen.
voyou schreef:Weet iemand wie degene was die foto's heeft gemaakt? Een dame stond in ring 1 te fotograferen.
Die van mij is helaas geen voorlopig keur geworden. Ze vonden haar te strak in de rug.