Kletstopic 2024 veulens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flubberboot

Re: Kletstopic 2024 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:27

Hier niks kwa verzekering voor de jongens, dus ook niet voor castratie :)

Haha die Syl

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:58

kiko schreef:
Ik denk dat ik ook voor het voorjaar ga. Dan is hij 2. Heb geen flauw idee wat het kost. Verzekeren jullie ze er ook voor?

Ik neig ernaar om ze naar de kliniek te brengen en dan ook maar gewoon verzekeren. Better safe than sorry? Ofzo? Verder zijn ze niet verzekerd.
Ze hadden op de kliniek een foldertje liggen. Volgens mij kostte dat ook helemaal niet zoveel. Even snel gespiekt, maar je betaalt 2% van de verzekerde waarde tot €10.000. Dus stel je wilt verzekeren voor €4000, dan betaal je dus €80. Dat is opzich goed te doen?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:21

Gewone castraties worden niet vergoed hier.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:25

Ik heb hem op de kliniek laten doen, kosten waren 340 euro.

Oohhh die syl!! Heerlijk toch <3

Rosa heeft besloten dat de melkbar over is voor Y’ur :o :oo
Wij hadden eigenlijk bedacht, de laatste weken nu op de wei nog samen (hij slaapt ‘s nachts van z’n mama af nu) en dan in de winter er helemaal vanaf. Maar Rosa heeft anders besloten :j meneer mag niet meer aan de melkbar hangen. Ze heeft alles nodig voor de nieuwe baby gok ik.
Daar is ze ook al stiekem een eindje mee onderweg, nu 112 dagen.
En mega geruststellend voor ons, ze heeft echt al wel een zeer aanwezige buik *\%/*

Maar dat was wel verrassend, ik had eigenlijk verwacht dat wij echt fysiek moesten gaan scheiden. Maar dat lijkt niet meer nodig *\o/*

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:34

Dat is handig :D

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:23

Had het weer in mijn staar gekregen om wat shriktraining te doen.

Ik dacht die gaat niet over het blauwe zeil want andere keren was dit super eng en volle frustratie. Maar hup zo erover alsof ze het al jaren kent.

Dan hup Dino pak aan, mijn vriend op standby voor geval van dat ze zou rennen of dergelijke want, in zon pak zie je dus helemaal niet veel.

Afbeelding

Ze is niet blij maar het boeit haar dus helemaal niks. Mee rondgewandeled, rond haar gerend en gek gedaan. Ad en toe wat shrik maar geen shut downs wat ze anders wel kan hebben met deze "enge" dingen.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:06

Mochten er ineens weer dinosaurussen rondwandelen op aarde dan is die van jou in ieder geval níet onder de indruk :')

Ik heb wel meegelezen verder en ik las een hoop over ballen (en het verwijderen ervan). De foto's van Y'ur zijn knikkers die verwijderd werden vond ik ook zeer interessant, dankjewel voor het delen +:)+
Weliswaar 4 merries hier, maar je weet maar nooit waar die kennis nog goed voor is :D

Ook las ik over verzekeringen. Ik heb zelf slechte ervaringen met een paardenverzekering. Het was in verhouding niet duur, maar op het moment dat je ze nodig hebt krijg je een berg kleine lettertjes onder je neus geschoven en zijn ze er niet voor je. Nu heb ik gewoon een spaarrekening voor noodgevallen want ik zou nóóit afhankelijk willen zijn van een verzekering. Daarbij; als ik van mening ben dat er iets moet gebeuren wil ik niet eerst moeten wachten op hun toestemming. Dus nee, geen verzekering meer hier, dat was lang geleden een dure les :o

Hierbij nog een foto van Lunera. Ze groeit niet zo hard als ik gehoopt had, maar ze maakt alles goed qua karakter. Het is gewoon een grote labrador, dol op aandacht, knuffels en eten :')
Afbeelding

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 34 min geleden

Die dinosaurus pakken zijn zo grappig :')

Nou Ultim is opeens verkocht, ging heel snel.
Dus vam 2024 jaargang is alleen Uranus nog over.