Lamm de Fetan is de eerste hier die rust in het lijntje heeft gegeven. Idee? http://indebus.be/nl/paarden/Lamm-de-Fe ... e-Semilly/
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Revali schreef:Ja snap ik Charisma!! Daar moet je een erkende hengst opzetten!
Ik vind het altijd wel moeilijk uitzoeken met die hengsten. Ik maak hengsten en merries klaar voor de keuringen. Dus ik zie heel veel voor bij komen. Dat maakt het erg interessant
rensju schreef:Revali schreef:Ja snap ik Charisma!! Daar moet je een erkende hengst opzetten!
Ik vind het altijd wel moeilijk uitzoeken met die hengsten. Ik maak hengsten en merries klaar voor de keuringen. Dus ik zie heel veel voor bij komen. Dat maakt het erg interessant
Kan me voorstellen dat je daardoor juist ook bepaalde hengsten niet wilt gebruiken?
Revali schreef:Ik heb alleen nog maar Comme il fauts gezien met bokhoevenmet te weinig lengte. Nou zou ik qua lengte het wel aandurven op mijn Zapatero. Die heeft 3 Vleuts gegeven. Allemaal lengte. Ik ben echt fan van Comme il faut. Maar durf het niet aan met zijn voetjes
Ben nu op zangersheide keuring(in de Peelbergen) altijd weer interessant
_Caithlynn schreef:Weet iemand nog een leuke fokmerrie te koop liefst tot max 12 jaar. Een kennis van mij is opzoek.
Volgen jullie verder ook de verrichtingsonderzoek van het kwpn en wie is jullie favoriet?
Ben zelf wel benieuwd naar de nakomelingen van agenix
_Caithlynn schreef:Weet iemand nog een leuke fokmerrie te koop liefst tot max 12 jaar. Een kennis van mij is opzoek.
Volgen jullie verder ook de verrichtingsonderzoek van het kwpn en wie is jullie favoriet?
Ben zelf wel benieuwd naar de nakomelingen van agenix