Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WinBinChes schreef:Zag 1 paard op de foto. Waarvan iemand hier zei dat hij niet modern genoeg in het model was. Wel super over de benen. Persoonlijk vind ik dat type paarden mooier. Weet alleen niet meer welke dat was. Vind het een indrukwekkend dier. Op de foto dat is
sarabande schreef:Het zijn 2 1/2 jarigen als ze op die leeftijd al lomp zijn wordt dat alleen maar erger.
sarabande schreef:Het zijn 2 1/2 jarigen als ze op die leeftijd al lomp zijn wordt dat alleen maar erger.
WinBinChes schreef:Ook een meelezer hier
Wat mijn opvalt ( ben maar een leek wbt keuringen) is dat sommige dieren al enorme paarden paarden zijn, en sommige zijn echt nog van die ''hertjes'' Hoe wordt daar in de keuring omgegaan. Is er ook nog een later moment dat je je hengst kan aanbieden? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat je als eigenaar liever een jaar wacht, helemaal als je een laatbloeier hebt. Volgens mij is het toch zo dat je merries elk jaar kan aanbieden voor stamboek opname of een predikaat? Is dat bij hengsten ook zo?
WinBinChes schreef:Ook een meelezer hier
FF bedankt voor de foto's!
Wat mijn opvalt ( ben maar een leek wbt keuringen) is dat sommige dieren al enorme paarden paarden zijn, en sommige zijn echt nog van die ''hertjes''
mriell schreef:Zijn er trouwens nog mensen die maandag en/of dinsdag aanwezig zijn??
0ojannekeo0 schreef:mriell schreef:Zijn er trouwens nog mensen die maandag en/of dinsdag aanwezig zijn??
Ja beide dagen. Morgen om half 8 ben ik er!
mriell schreef:Is er trouwens al iemand die en toppic heeft gemaakt over de hengsten die door mogen naar DB ??