Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Cayenne schreef:Jammer dat de afstamming van de ouders er niet bij staat, of heb ik daar overheen gelezen?
In één van de antwoorden in het Duitse bericht kwam ik deze naam als vader tegen: Cristallo I . De vader van de moeder die positief getest is, is er niet in vernoemd.
suffie schreef:Achteraf heb ik in 2016 een veulen gehad met Wffs. Veulen was voldragen, kwam alleen niet in de goede houding doordat het erg zwak was. Uiteindelijk is er foetotomie toegepast. De DA kon er toen zijn vinger niet op leggen, maar er was iets niet goed met het veulen.
Vorig jaar las ik dat de hengst Wffs drager was en meerdere doodgeboren veulens had gehad. Hij dekte niet veel, ongeveer 15 merries per jaar en dan is het aantal dode veulens van 3 enorm hoog.
Het heeft ons veel verdriet gedaan op het moment dat je afscheid neemt van je veulen en vecht voor het leven van de merrie.
jobamara schreef:suffie schreef:Achteraf heb ik in 2016 een veulen gehad met Wffs. Veulen was voldragen, kwam alleen niet in de goede houding doordat het erg zwak was. Uiteindelijk is er foetotomie toegepast. De DA kon er toen zijn vinger niet op leggen, maar er was iets niet goed met het veulen.
Vorig jaar las ik dat de hengst Wffs drager was en meerdere doodgeboren veulens had gehad. Hij dekte niet veel, ongeveer 15 merries per jaar en dan is het aantal dode veulens van 3 enorm hoog.
Het heeft ons veel verdriet gedaan op het moment dat je afscheid neemt van je veulen en vecht voor het leven van de merrie.
Weet het nog zo goed, je kon het toen niet weten, echt triest dat ze het zolang voor de fokkers stil gehouden hebben, onder het mom het zijn er.maar een paar. Zoveel onnodig verdriet.
Umeo schreef:Is Cornet Obolensky WFFS vrij of waar komt het bij Cristallo vandaan?
suffie schreef:Achteraf heb ik in 2016 een veulen gehad met Wffs. Veulen was voldragen, kwam alleen niet in de goede houding doordat het erg zwak was. Uiteindelijk is er foetotomie toegepast. De DA kon er toen zijn vinger niet op leggen, maar er was iets niet goed met het veulen.
Antonius schreef:Ik schop dit topic even omhoog. Heeft iemand een link waar je de test kan bestellen? Ik zoek bij van haeringen maar kom uiteindelijk op de site van een ander labo terecht dus vraag mij af of dat wel klopt?