Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essiesilly schreef:het zweepgebruik ben ik ook eeecht niet blij mee, die van mij is daar thuis al heel gevoelig voor.
maar ik zeg het wel gewoon. je kan toch zeggen; mijn merrie is heel gevoelig zouden jullie daar met name met zweepgebruik op kunnen letten? ik vind dat je dan niks verkeerd zegt hoor..
toen ik in roosendaal was met een andere merrie waren ze heel keurig.. maar dat kwam ook omdat loeffen erbij stondals je daar als een kip zonder kop met je zweep staat te zwaaien krijg je het meteen te horen hoor
haha
Ziolette schreef:Die oude dame van ons is een beetje te goed in conditie. Maar ze staat dag en nacht buiten zodat ze lekker soepel blijft en niet onbelangrijk in een gezellig humeur
. Ze laat zich niet zo makkelijk vangen als ze niet hele dagen buiten staat en dat is niet handig op een weiland van 16 ha..... We hebben er maar voor gekozen om haar dag en nacht buiten te laten. Ze is dus iets buikig, maar verder wel topfit. Ze glimt als een spiegel, zit mooi in de spieren en ze loopt met haar 19 jaar weer voor de 3e keer op Z-niveau
.
LETS schreef:Mijne is wel mooi in vorm nu, alleen een beetje stout... Gisteren flink aan het bokken in galop, dus ik reed haar vooruit, maar toen besloot ze met 200 km/u op het hek af te stormen en nergens meer naar te luisteren. Ze sloeg op het laatste moment linksaf, dus ik vloog er rechts afDaarna was ze flink aan het briesen in draf, ze kan zo ontzettend boos worden.
LETS schreef:Als ze 19 zijn is het niet zo erg inderdaad, logisch dat ze dan wat meer spekkies hebben.
Mijne is wel mooi in vorm nu, alleen een beetje stout... Gisteren flink aan het bokken in galop, dus ik reed haar vooruit, maar toen besloot ze met 200 km/u op het hek af te stormen en nergens meer naar te luisteren. Ze sloeg op het laatste moment linksaf, dus ik vloog er rechts afDaarna was ze flink aan het briesen in draf, ze kan zo ontzettend boos worden.