Jammer Kajanus, dat je mooie vos niet door is.
misterA schreef:De eerste zeven groepen heb ik gezien, vandaag waren er wel een paar fraaie hengsten bij.
De hengst met de beste draf mocht niet verder, hij kon /wilde niet galoperen. Gebrek aan inzet
volgens de jury, volgens mij snapte hij er niks van. Hij is ook nog eens fraai van type.
523, Jazz x Amor.
Zéér terecht dat ze die niet door laten gaan. Zó bang als die was, dat was levensgevaarlijk.
IS levensgevaarlijk. Er waren meer paarden die er niets van snapten. Deze Jazz x Amor was niet ‘zomaar wat bang’, hij had meer angst dan alle aanwezige paarden tezamen bij zich.
Als je wat wilt kwa karakter, kan je écht niets met zo eentje.
Ook al kan die nog zo knap draven.
CGJ12 schreef:Vraagje:
Heeft iemand meegekregen waarom de Floris uit de Nimmerdor niet door is?
Had de jury nog wat steekhoudends te melden? Ben ik toch best benieuwd naar.
's Ochtends liep dat beestje toch puik over de keien meen ik me te herinnneren.....
IMO een van karakter mooi evenwichtig en goed bewegend paard, mooi front erop, netjes schakelend. In de ogen van de jury wat te degelijk en te kortbenig. Jammer.
CGJ12 schreef:(Dat broertje van Tango liet me toch wel even weer genieten hoor! Die veegde zo even in 5 passen de gehele vloer aan met de "concurrentie")
Helemaal mee eens. Was imo de beste van de dag.
Iemand trouwens nog een foto van die veel te dikke voskleurige Krack C x Ferro die niet door is?