Jullie gaan weer hard hier! Ben ik ook nog zo handig om mijn half getypte bericht weer te verwijderen
Art, ik ben blij dat Cielo's kogel goed is genezen. Ook kleine wondjes kunnen gemeen zijn he?
Kvikur kijk dat is toch een mooi uitzicht? Kun je straks vast wel aan wennen
Wat sh**t dat het met jou nog niet zo top gaat en de verzekering ook nog eens tegenwerkt. Ik hoop dat je snel opknapt. Ik weet er helaas alles van als je niet je oude vertrouwde leven meer kunt leven. Voor mij is dat blijvend en dat accepteer je ook niet zomaar even.
Kiko.. ja dan is het opeens een ukkie haha. Ik heb hier grote paarden en eentje van 1.61. Die laatste heeft de bijnaam pony 
Toushie dikke bijleespost, respect! Is de drukte nu weer een beetje voorbij?
Syl groeit niet gelijkmatig en is gewoon een lelijke naarling
. Maar.. dat komt straks weer helemaal goed hoor!
Shirleyp we hebben (bijna, meestal open ik hem, ik ben er ook ooit mee begonnen) ieder jaar een "oei ik groei"-topic waarin je de groei van je jonge paard kunt bijhouden en daarin staan ook groeicurves, zodat je een beetje een beeld kunt krijgen van hoe groot je paard ongeveer zal worden. Syl zal waarschijnlijk 1.74-1.76 worden
Anso dat is wel bijzonder, dat moet echt zo zijn hoor
Syl verhaart nog niet. Ik denk dat ze deze winter ook een deken op krijgt. Ze weet nu hoe dat werkt dus spannend is het niet meer.
Vandaag was de hoefsmid er weer. Ik blijf zo trots op hoe braaf ze dat doet, topper is het.

Vorige week hadden we schriktraining. Ze moest wel overal even over nadenken maar deed het uiteindelijk wel. Heeft ze een boel van geleerd, weet ik zeker.