Kletstopic 2024 veulens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:00

Die billen komt misschien door de weide, die is hellend.

Even een totaal plaatje van vorige week ergens. Beeld waar ik happy van wordt, normaal staat hij namelijk altijd met rechtsvoor naar achter waardoor dat voetje ook iets stijler is helaas.
Afbeelding

Sentir

Re: Kletstopic 2024 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:33

Fijn dat die kogel genezen is Art !

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:43

Arti : Vind hem er echt wel goed uit zien momenteel
Die kont vergelijkfoto's. Jeetje dan zie je echt wel flink verschil.
vervelend van het wondje op zijn kogel , maar wel gelijk aanleiding voor de ietwat verdikte kogel.

Kiko : haha dan lijken ze met 1.60m klein. Al vind ik 1.75m ook wel erg groot hoor. Maar wat is hij mooi chique

Shirleyp : Ondanks zijn vorige wormenbesmetting vind ik hem er niet slecht uit zien.

ansodm : Wat bijzonder die jaren zo geteld. Nova groeit ook mooi door zo te lezen.

ladonna : Mooie foto van roosje op het cmk. mooie resultaten?

Juffiepd : Welkom , En ook hier net als meerdere. De dame gewoon aan huis en geen opfok :j

Kvikur : Wauw wat tof zo mee als handpaard en dan zooo braaf !. Hoed gaat het nu met jou?
oh die vergelijkingsfoto met ene jaar geleden , wat een verandering dan.

Melissa: Wat ontzettend vervelend dat ze steeds uitbreekt en je opzoek moet naar een nieuwe plek. inmiddels al iets gevonden ?

Sentir : die ziet er een stuk beter uit dan een tijd geleden. Mooi vol nu,.

Thioro : Zo die lijkt ook maar te blijven groeien. Haar kleurtje is wel echt mooi , met dat zilver in haar staart

mirjamalvaro. Wat een stel knapperds.

Zo de laatste 4 pagina's bijgelezen. Ik was hier vooral heel druk en weinig tijd om goed bij te houden

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:20

Toushie het is soms niet bij te houden hier en dan is het weer even rustig.. ik vind het super leuk om de foto’s en verhalen van iedereen te lezen. Het is mijn eerste veulen dus haal ook veel info hier van het forum.
Ik hoop ook niet dat Cover 1,75 wordt. Van mij mag die stoppen bij 1,68 :-)
Maar ik ben heel blij met hoe hij zich ontwikkeld. Er gaat heel veel hooi in (krijgt nog meer dan zijn moeder _O- en die mag wel afvallen maar hij wordt niet dikker)

Kvikur

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:27

Art_Ificious wat een verschil met die konten naast elkaar! Dan zie je het echt goed.

Toushie ja, het is echt leuk om af en toe zo samen wat dingetjes te doen.
Met mij zelf gaat het redelijk! Veel gedoe met verzekering een rechtzaak zal het nu gaan worden.. en lichamelijk heb ik snel last van vermoeidheid en dat uit zich dan in hoofdpijn, oorsuizen, migraine. Heel vervelend.. ik wil mijn leven graag weer oppakken maar het houd me zo wel een beetje tegen. 18 september ga ik naar een ander ziekenhuis voor een second opinion voor mijn blinde oog.. mijn kaak gaat gelukkig wel goed, alleen voel ik plaatjes en schroeven op sommige plekken als ik iets harder duw.. := maar probeer toch ook wel altijd positief te blijven :):)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:21

Jullie gaan weer hard hier! Ben ik ook nog zo handig om mijn half getypte bericht weer te verwijderen {:)-:(

Art, ik ben blij dat Cielo's kogel goed is genezen. Ook kleine wondjes kunnen gemeen zijn he?

Kvikur kijk dat is toch een mooi uitzicht? Kun je straks vast wel aan wennen :D Wat sh**t dat het met jou nog niet zo top gaat en de verzekering ook nog eens tegenwerkt. Ik hoop dat je snel opknapt. Ik weet er helaas alles van als je niet je oude vertrouwde leven meer kunt leven. Voor mij is dat blijvend en dat accepteer je ook niet zomaar even.

Kiko.. ja dan is het opeens een ukkie haha. Ik heb hier grote paarden en eentje van 1.61. Die laatste heeft de bijnaam pony :+

Toushie dikke bijleespost, respect! Is de drukte nu weer een beetje voorbij?

Syl groeit niet gelijkmatig en is gewoon een lelijke naarling :') . Maar.. dat komt straks weer helemaal goed hoor!

Shirleyp we hebben (bijna, meestal open ik hem, ik ben er ook ooit mee begonnen) ieder jaar een "oei ik groei"-topic waarin je de groei van je jonge paard kunt bijhouden en daarin staan ook groeicurves, zodat je een beetje een beeld kunt krijgen van hoe groot je paard ongeveer zal worden. Syl zal waarschijnlijk 1.74-1.76 worden :oo

Anso dat is wel bijzonder, dat moet echt zo zijn hoor <3

Syl verhaart nog niet. Ik denk dat ze deze winter ook een deken op krijgt. Ze weet nu hoe dat werkt dus spannend is het niet meer.

Vandaag was de hoefsmid er weer. Ik blijf zo trots op hoe braaf ze dat doet, topper is het.

Afbeelding

Vorige week hadden we schriktraining. Ze moest wel overal even over nadenken maar deed het uiteindelijk wel. Heeft ze een boel van geleerd, weet ik zeker.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:09

Fijn dat zijn kogel weer goed is Art!

Leuk zo’n schriktraining Muronia!

Luci heb ik gemeten op 1,57m nu, ben heel benieuwd waar hij gaat eindigen :')
Vandaag krijgt hij zijn 2e Myo Fasciarelease behandeling. Ben benieuwd of hij na de 1e behandeling al wat verbeterd is.