Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:Ik had tot vorig jaar een bloed mooi merrietje in de opfok staan van PB. Erg mooi exterieur, extra lopen, prachtig front, wel redelijk pittig karakter.. Toch heb ik hem zeg ook nooit gebruikt, waarom weet ik eigenlijk niet..
yvonnepuntnl schreef:Vulina schreef:Ik had tot vorig jaar een bloed mooi merrietje in de opfok staan van PB. Erg mooi exterieur, extra lopen, prachtig front, wel redelijk pittig karakter.. Toch heb ik hem zeg ook nooit gebruikt, waarom weet ik eigenlijk niet..
Da's toch wel een dingetje voor iemand die via fokadvies.nl haar diensten aanbiedt
Vulina schreef:Ik had tot vorig jaar een bloed mooi merrietje in de opfok staan van PB. Erg mooi exterieur, extra lopen, prachtig front, wel redelijk pittig karakter.. Toch heb ik hem zeg ook nooit gebruikt, waarom weet ik eigenlijk niet..
janderegelaa schreef:Elisa2 schreef:Ik heb er wel echt enkele zeer goede paarden van gezien..maar ook pony's...hij is in ieder geval niet voor niets preferent geworden natuurlijk.
En dat terwijl hij eerst alleen AES goedgekeurd werd
[***] schreef:Ik ben sowieso wel verbaasd hoe snel mensen over bepaalde dingen heenstappen, ook hier in het topic, die het gebruik als rijpaard negatief beïnvloeden zoals een slechte stap of een te sensibel karakter alleen voor het mooie plaatje of filmpje
misterA schreef:Zoals Secret bijvoorbeeld.Daar ben ik ook ingetrapt. Zoals het er nu uitziet heb ik 3 hele knappe en best bewegende jonge paarden eraan overgehouden. En zijn optreden in Ermelo, in de W.K. was genieten.
Seppe schreef:misterA schreef:Zoals Secret bijvoorbeeld.Daar ben ik ook ingetrapt. Zoals het er nu uitziet heb ik 3 hele knappe en best bewegende jonge paarden eraan overgehouden. En zijn optreden in Ermelo, in de W.K. was genieten.
En hoeveel staan er recht op de benen? Van de stuk of 8 nakomelingen die ik gezien heb, hadden er zeker 4 scheve voeten.
Seppe schreef:misterA schreef:Zoals Secret bijvoorbeeld.Daar ben ik ook ingetrapt. Zoals het er nu uitziet heb ik 3 hele knappe en best bewegende jonge paarden eraan overgehouden. En zijn optreden in Ermelo, in de W.K. was genieten.
En hoeveel staan er recht op de benen? Van de stuk of 8 nakomelingen die ik gezien heb, hadden er zeker 4 scheve voeten.