Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaja schreef:manueeltje84 schreef:Diamant is zowiezo een hele frisse merrie van zichzelf, als je daar nog met een zweep bij komt dan is het helemaal kermis, maar mischien dat het mee valt nu er een veulen naast loopt.
Denk je dat echt?
wheezyheart schreef:Ik ga met Kaja mee... Denk dat het alleen maar erger is dan normaal met veulen erbij.... Denk dat je gewoon even moet zeggen dat ze rustig aan moeten doen met die zweep. Wij hebben al eens een merrie met een oefenspring avond laten gaan. Die lui waren met die zweep bezig niet te filmen... Merrie sprong ook niet terwijl we thuis op een gegeven moment voor de hindernis moesten gaan staan anders bleef ze aan de gang. We hebben haar toen gevangen rustig gemaakt en overnieuw en toen met meer rust en ik ben in het midden blijven staan. De merrie sprong toen keurig... Met de keuring weer even gezegd kalm aan met die zweep en de merrie sprong weer keurig. Laat je dus niet de keuring vergallen omdat die lui met die zweep als eens stel gekken staan te zwaaien
sarabande schreef:Ik breng ze zelf niet voor en moest vorig jaar toezien hoe een mevrouw zonder enige reden steeds als mijn merrie voorbij kwam met haar zweep begon te zwaaien.
Ik hoop voor jullie dat ze in de regio's waar dat aan de orde was die mensen beter voorlichten. Wellicht is het ook een punt om aan te geven bij de oefenavonden, dan ben je nog niet zo gespannen
Ziolette schreef:KG_Images schreef:Hoe zit het eigenlijk met de oefendagen? Dien je je daarvoor in te schrijven? Kan er bij KWPN Zuid-Holland niet veel over vinden, behalve dat hij op 6 juni is.
Staat meer info achterin de IDS. 10 euro per paard, Alblasserdam, opgeven bij mw. Van Driel.