E_D_E schreef:supertammy schreef:Ik was in Kronenberg aanwezig en zat vlakbij de camera. De stroom klapte er telkens uit, vandaar dat de livestream het soms niet deed.
Een idee waarom Dark Rousseau uitgesloten was?
Was onregelmatig.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carola schreef:Extreme is echt wel buitenklasse hoor, wat een paard! Ik ben benieuwd wat de toekomst allemaal voor hem gaat brengen (en ik ben benieuwd hoe lang Renate hem blijft rijden).
Extreme heeft werkelijk álles waar veel fokkers naar zoeken: maat, lengte, beweging, karakter en super bevruchting.
De N jaargang vond ik vorig jaar niet zo veel aan, en nu kon ik er nog steeds niet warm van worden. In de O jaargang zitten meer paarden van mijn smaak.
s0173957 schreef:carola schreef:Extreme is echt wel buitenklasse hoor, wat een paard! Ik ben benieuwd wat de toekomst allemaal voor hem gaat brengen (en ik ben benieuwd hoe lang Renate hem blijft rijden).
Extreme heeft werkelijk álles waar veel fokkers naar zoeken: maat, lengte, beweging, karakter en super bevruchting.
De N jaargang vond ik vorig jaar niet zo veel aan, en nu kon ik er nog steeds niet warm van worden. In de O jaargang zitten meer paarden van mijn smaak.
Voor mij alleen wat weinig massa... al begint hij wel mooi uit te zwaren.
MariskaFally schreef:Heb extreme zijn laatste optreden dan nog niet gezien maar mij viel altijd op dat hij met zn achterbeen iedere pas beide kanten zn teen op de grond tikt. Iets wat mij altijd enorm heeft gestoord aan zijn achterbeen gebruik. Weet niet of hij dit nogsteeds doet maar afgelopen keer in Den Bosch deed hij dit nagenoeg iedere pas
SophievdV schreef:Kwaliteit gaat boven kleur toch? Ik heb liever een vos met gruwelijk veel kwaliteit dan een stramme zwarte.
s0173957 schreef:carola schreef:Extreme is echt wel buitenklasse hoor, wat een paard! Ik ben benieuwd wat de toekomst allemaal voor hem gaat brengen (en ik ben benieuwd hoe lang Renate hem blijft rijden).
Voor mij alleen wat weinig massa... al begint hij wel mooi uit te zwaren.
baudyh schreef:SophievdV schreef:Kwaliteit gaat boven kleur toch? Ik heb liever een vos met gruwelijk veel kwaliteit dan een stramme zwarte.
Dat zeg je wel heel mooi. Maar een vos verkoopt echt een stuk minder dan bruin of zwart.
Behalve als ze echt goed zijn natuurlijk. Maar dat is voor het merendeel niet zo.
kiko schreef:SophievdV schreef:Kwaliteit gaat boven kleur toch? Ik heb liever een vos met gruwelijk veel kwaliteit dan een stramme zwarte.
De hengst die ik gekozen heb past beter bij mijn merrie. Alles wat ik wilde verbeteren heeft hij. De keuze is eigenlijk door de Hengstenhouderij en nog een goede fokker aangedragen.
Ik vind karakter het allerbelangrijkste. Dan maar minder showbink.