Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulina schreef:Heel verschillende hengsten! Waarom heb je die op je lijstje staan?
KahluaB schreef:misterA schreef:Hengstenshows?? Reken daar maar niet op. Als ik de situatie nu inschat dan gaat heel NL op slot en worden alle evenementen afgelast.
Dus nu al goed nadenken welke dingen moeten gebeuren voordat het je overvalt. Hoefsmid, entingen en andere vet. zaken.. stro, hooi..ik noem maar wat.
Dat is echt wel een doemscenario.![]()
Hopelijk krijg je geen gelijk!
Wij gaan 29 maart naaar Haaksbergen voor Dettori en de 2e Paasdag naar Liempde voor For Ferrero.
s0173957 schreef:In China, met een populatie van 1,386 miljard (!!!!) inwoners, waar de bakermat van de besmetting zit waren er 80 000 besmetten met een 3200 doden.
Lante schreef:In Italië hebben ze echt heftige problemen. Door gebrek en personeel, bedden en beademingsapparatuur kunnen ze veel mensen niet meer redden die normaal gesproken er niet aan zouden overlijden.
Lante schreef:In Italië hebben ze echt heftige problemen. Door gebrek en personeel, bedden en beademingsapparatuur kunnen ze veel mensen niet meer redden die normaal gesproken er niet aan zouden overlijden.
Ik stond ook niet zo achter die paniekzaaierij, maar moet eerlijk zeggen dat ik het nu toch zorgelijk begin te vinden. Kunnen de wedstrijden niet gewoon doorgaan zonder publiek vraag ik me af?
Rex_Rolfo schreef:s0173957 schreef:In China, met een populatie van 1,386 miljard (!!!!) inwoners, waar de bakermat van de besmetting zit waren er 80 000 besmetten met een 3200 doden.
China heeft zeer drastische maatregelen genomen. Zoals ik jouw post lees is het dus juist heel goed dat men hier ook zulke flinke maatregelen neemt.Lante schreef:In Italië hebben ze echt heftige problemen. Door gebrek en personeel, bedden en beademingsapparatuur kunnen ze veel mensen niet meer redden die normaal gesproken er niet aan zouden overlijden.
Dat dus. Het grootste probleem is niet dat mensen ziek worden, het probleem is dat we zonder maatregelen allemaal tegelijk ziek worden.
koend schreef:Thuis rijden niet, nee. Maar wedstrijdjes, groepstrainingen, manegeleven ... ??? Terwijl alle andere sporten worden stilgelegd?
Maar laat het ons er niet van weerhouden om gezellig over de paarden verder te kletsen. We moeten toch ook even kunnen ontsnappen aan de ernst.
Ik denk dat painted black verhuist omdat hij in Nederland niet veel meer dekte. Zou dat in Duitsland beter zijn?
Elisa2 schreef:koend schreef:Thuis rijden niet, nee. Maar wedstrijdjes, groepstrainingen, manegeleven ... ??? Terwijl alle andere sporten worden stilgelegd?
Maar laat het ons er niet van weerhouden om gezellig over de paarden verder te kletsen. We moeten toch ook even kunnen ontsnappen aan de ernst.
Ik denk dat painted black verhuist omdat hij in Nederland niet veel meer dekte. Zou dat in Duitsland beter zijn?
Ik denk wel dat hij in NL ondergewaardeerd werd, zal ook wel z'n redenen hebben gehad.