Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SophievdV schreef:Als je de verhalen zo hoort.. Dat is nou juist het probleem. De verhalen
Dees schreef:mbt die zwarte:
Polly @ [VN] Ook negen nieuwe dressuurhengsten in stamboek KWPN
Staan interessante reacties tussen.
fokfanaat schreef:Ja maar als iedereen zijn mond van je moet houden omdat het maar 1 x is dat ze hem zien. Komt de realiteit ook niet boven water.
fokfanaat schreef:Tja ik heb hem zelf zien gaan, en als ik dan meerdere mensen spreek die op andere dagen zijn geweest en ook vraagtekens bij zijn karakter hebben, dan vind ik dat niet enkel 'verhalen' maar ondersteund dat mijn ervaring
SophievdV schreef:Als hij van de 50 dagen 1 (!) dag slecht presteert, dan hoeft dat mijns inziens niet in het rapport. Ik vind dat het online echt onwijs aangedikt is. Als ze alle slechte momenten letterlijk moeten rapporteren, dan is het niet meer kort samen te vatten. Want dat is uiteindelijk wat het rapport is; een samenvatting van 50 dagen.
Umeo schreef:Ik denk dat ze best ook duidelijk zijn naar de reden van de zere rug. Naar mijn idee is het niet logisch dat zo een jong paard al een zere rug heeft. En er dan meer verder rijden lijkt me ook niet bepaald paard vriendelijk?
SophievdV schreef:Ik denk niet dat dat makkelijk vermeden had kunnen worden. Want bij het zien van de foto gaan veel mensen zelf ook op hun achterste pootjes staan. Ongeacht wat het KWPN dan doet als reactie op die ophef. Hoeveel mensen heb ik hier al wel niet zien schrijven dat ze de hengst nu sowieso niet gaan gebruiken want "een paard wat zo doet, wil ik niet!".
SophievdV schreef:Ik denk niet dat dat makkelijk vermeden had kunnen worden. Want bij het zien van de foto gaan veel mensen zelf ook op hun achterste pootjes staan. Ongeacht wat het KWPN dan doet als reactie op die ophef. Hoeveel mensen heb ik hier al wel niet zien schrijven dat ze de hengst nu sowieso niet gaan gebruiken want "een paard wat zo doet, wil ik niet!".