Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_ schreef:Gisteren heb ik van een vriendinnetje en afscheid fotoshoot gehad.... Mijn knapperd vertrekt alweer bijna naar het buitenland. Ik heb alvast een voorproefje gehad van de fotograaf (royzweersfotografie). Ik moest hem alvast delen![]()
![]()
![]()
[ [url=m/GoqieD.jpg]Afbeelding[/url] ]
AlisonBQ schreef:Hey iedereen!
Wij gaan morgen eens langs bij Stal van Egmond om te kijken naar twee jaarling hengsten.
Zijn er volgens jullie nog fokkers in de buurt?
We moeten van België komen dus moeten wel een eindje rijden. Dus mochten we nog enkele paardjes kunnen zien die dag zou dat wel handig mee genomen zijn.
Heb zelf al verschillende fokkers opgezocht maar heel veel die echt diep in NL zijn. Dus vandaar, misschien kennen jullie nog wel mensen die fjorden verkopen
00000000 schreef:AlisonBQ schreef:Vanuit Maldegemmaarja, we kunnen er ook een dagje NL aan koppelen natuurlijk
![]()
Wel benieuwd naar de veulens :d
Dan kan je ook nog naar het Noorden naar van den Berg misschien?
Knert schreef:Voor de echte liefhebber is mijn fjord dus beschikbaar. Maar dan echt alleen voor de echte liefhebber die om kan gaan met een ijverige werklustige fjord van 1.56.
Jets schreef:Weet je het nu zeker dan? Want dat heb je al een aantal keer gezegd..
Wat heftig Fabster, is ie ziek? Sterkte!
poetser schreef:Hij is zo gaaf![]()
Heftig Fabster, heel veel sterkte met je keuze. Altijd moeilijk om je maatje te moeten laten gaan
Fabster schreef:poetser schreef:Hij is zo gaaf![]()
Heftig Fabster, heel veel sterkte met je keuze. Altijd moeilijk om je maatje te moeten laten gaan
Dank je. Ja, ik stel het al een jaar uit. Elke keer denk ik: mss komt t nog goed. Het gaat een paar maanden goed en dan is het weer ellende. En ze moet echt veel bewegen, want ze is IR. Nu ze dus niet veel kan bewegen, is ze moddervet en krijgt ze overal jeuk. Kwestie van tijd dat se hb raakt. Wat een ellende.
Weet je wat t is (en ik spui nu even, want moet me even afreageren); Caj is echt een poedersuiker. Ze heeft echt geen best karakter. In de groep niet (ze heeft mijn Belg ook gesloopt en nu heeft ze dus ook zichzelf gesloopt met haar achterlijke gedrag) en in het werk ook niet. Maar ze is wel míj́n poedersuiker! En ik kan lezen en schrijven met haar. Ik kwam een foto tegen van 5 jaar geleden. Toen waren we nog goed in training en zag ze er fantastisch uit. Daar is niet veel van over. Dit soort keuzes neem je niet lichtvaardig. Bovendien heb ik helemaal geen zin in een nieuw paard. Ik wil gewoon met haar op pad. We hebben zoveel avonturen beleefd! En ze moest nog mee naar Ameland. Maar dat gaat m niet meer worden.![]()
Caj in betere tijden
[ [url=m/g4YcCU.jpg]Afbeelding[/url] ]