Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sannah schreef:
meredith schreef:0ojannekeo0 schreef:Ik kreeg ook net een sms-je van iemand dat Kajanus niet door is! Helaas! Ben benieuwd wat de bemerking(en) waren!
ga jij die niet geven dan![]()
oeps kon het na al die pm tjes van jou aan mij niet laten sorry zal het niet meer doen.
Annemeik schreef:Kan iemand mij vertellen hoe het achterbeen gebruik van de johnsons was? Geeft hij het hakkentrekken nog iets door of valt dat mee?
CGJ12 schreef:Nou, Johnson fokt niet zo uniform, dus het beeld was wat wisselend.
Maar dat hakkentrekken was iets wat hij nu juist wél door lijkt te geven. (En dat terwijl ik het bij Johnson zelf best vind meevallen...)
Het valt dus wel, maar niet echt mee..........
CGJ12 schreef:Deze had ik echt niet doorgestuurd. En de foto geeft me nu nog gelijk ook.
Zit vast een addertje onder het gras.........
Oh ja........
Frenk, laat in godsnaam de volgende keer een jonge god de hengsten voordraven.
Je helm zit onder je shirt, en je ouwe brommer kan de paarden lang niet meer bijhouden.
sarabande schreef:In dit geval loopt het paard nog langzamer dan Frenk, dat geeft ook weer te denken
CGJ12 schreef:sarabande schreef:In dit geval loopt het paard nog langzamer dan Frenk, dat geeft ook weer te denken
Dat moet hij wel. Er hangt een overdaad aan kilo's aan zijn kop. Op het straatje was het pas leuk!
CGJ12 schreef:sarabande schreef:In dit geval loopt het paard nog langzamer dan Frenk, dat geeft ook weer te denken
Dat moet hij wel. Er hangt een overdaad aan kilo's aan zijn kop. Op het straatje was het pas leuk!
CGJ12 schreef:Bij al dat Jazz bloed lijkt te gelden: Geen enkele zoon kan voorlopig in de schaduw staan van de vererving van paps.......
Ook vandaag gold weer: Als er een Jazz meedoet kan de rest wel inpakken.
(Dat broertje van Tango liet me toch wel even weer genieten hoor! Die veegde zo even in 5 passen de gehele vloer aan met de "concurrentie")
CGJ12 schreef:Gokje: Huub heeft de moeder dit jaar wéér bij Jazz gedekt.......... Moeilijk is zo'n keuze toch elk jaar weer......