dus hierbij de vraag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rowo schreef:Ik moet over 2 dagenSpannend!!
Flynn schreef:op de kwpn site begrijp ik dat prestatie en preferent aan de nakomelingen ligt ...
nu nog weten hoe ze ster/keur of elite worden (A)
Antoontje schreef:Weet iemand of ze in Gelderland ook een oefenavond organiseren voor de IBOP? En zoja, wanneer en waar en hoe kan ik me inschrijven?
Ik heb namelijk nog nooit een IBOP iets gereden, dus ik wil graag weten wat me staat te wachten
jarrah schreef:Mag een veulenboekmerrie ook IBOB lopen?
Ik heb namelijk een 8jarige (veulenboek)merrie die ik volgend jaar op de stamboekkeuring wil voorstellen, maar eigenlijk wil ik haar eerst in december mee doen op de IBOB. Weet iemand of dit mogelijk is?

Lia_ schreef:Antoontje schreef:Weet iemand of ze in Gelderland ook een oefenavond organiseren voor de IBOP? En zoja, wanneer en waar en hoe kan ik me inschrijven?
Ik heb namelijk nog nooit een IBOP iets gereden, dus ik wil graag weten wat me staat te wachten
Heb jij er toevallig al iets over kunnen vinden?
Lijkt mij namelijk ook wel prettig.

) Jord schreef:jarrah schreef:Mag een veulenboekmerrie ook IBOB lopen?
Ik heb namelijk een 8jarige (veulenboek)merrie die ik volgend jaar op de stamboekkeuring wil voorstellen, maar eigenlijk wil ik haar eerst in december mee doen op de IBOB. Weet iemand of dit mogelijk is?
Ja dat mag, meestal is er na de IBOP ook nog de mogelijkheid tot stamboekopname, dus heb je 2 in 1.
Flynn schreef:Ik ga dus voor de IBOP op 4 december in tolbert, waarschijnlijk met stamboekopname, dus ik moet ng even een prokkeuring + cornage keuring laten doen (of is cornage keuring tijdens de stamboekopname ? )
asjemenou schreef:Nee, alleen als de ouders van het paard geen KWPNers zijn, of niet KWPN erkend.
asjemenou schreef:Nee, alleen als de ouders van het paard geen KWPNers zijn, of niet KWPN erkend.
Antoontje schreef:asjemenou schreef:Nee, alleen als de ouders van het paard geen KWPNers zijn, of niet KWPN erkend.
Dus mijn merrie hoeft dat niet?
Die heeft een goedgekeurde vader en haar moeder is ook gewoon naar de kwpn keuring geweest.
Mijn merrie heeft alleen veulenboek