Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sprakeloos schreef:Maak daar maar gauw een foto van, voordat ie weer thuis staat
Aimee schreef:sprakeloos schreef:Maak daar maar gauw een foto van, voordat ie weer thuis staat
Wat is daarmee dan? De moederlijn is toch niet verkeerd.
sprakeloos schreef:Verrichtingsonderzoek is een aanlegtest...
Hij heeft mij teveel mindere eigenschappen van zn vader meegekregen.
Verrichting Ermelo 2002 (20-03 t/m 22-05)Citaat:Verrichtingsonderzoek is een aanlegtest...
Hij heeft mij teveel mindere eigenschappen van zn vader meegekregen
shan schreef:Verrichting Ermelo 2002 (20-03 t/m 22-05)Citaat:Verrichtingsonderzoek is een aanlegtest...
Hij heeft mij teveel mindere eigenschappen van zn vader meegekregen
Naam: SAN REMO Rijpaardtype
Verrichtingscijfers
Stap 7
Draf 8
Galop 8
Aanleg dressuur 8.5
Subtotaal dressuur 31.5
Plaatsing dressuur 2e
Afdruk 6
Techniek 6
Vermogen 6.5
Aanleg springen 6
Subtotaal springen 24.5
Plaatsing springen 14e
Puntentotaal 56.00
Plaatsing 8e van 16 (13)
Jaar verrichting 2002
Plaats verrichting Ermelo
Ter herinnering dan nog even het verslag en de cijfers van de aanlegtest van de vader.
Citaat:Ja, en?!
Pascha schreef:Wat is er mis met San Remo? Toch raar dat de merriekampioen van vorig jaar een SR is, en dat de SR´s het dit jaar super deden op de keuringen. Ach, die jury´s zullen er dan wel geen verstand van hebben.
MissHIS schreef:Ik denk dat SR een merriemaker is. Heb hele goede merries van hem (aan de hand) gezien. De mannelijke nakomelingen hebben veel vaker hetzelfde euvel als hun vader: slechte lendenpartij.
MissHIS schreef:shan schreef:De San Remo graag dan.
Die uit de Goodtimes? Logisch dat je bloost dan.
Citaat:Sigrid1182 schreef: Goodtimes is ook echt een merriemaker.....
Miss H schreef: Ik denk dat SR een merriemaker is.
MissHIS schreef:Ik denk dat SR een merriemaker is. Heb hele goede merries van hem (aan de hand) gezien. De mannelijke nakomelingen hebben veel vaker hetzelfde euvel als hun vader: slechte lendenpartij.
Aimee schreef:MissHIS schreef:Ik denk dat SR een merriemaker is. Heb hele goede merries van hem (aan de hand) gezien. De mannelijke nakomelingen hebben veel vaker hetzelfde euvel als hun vader: slechte lendenpartij.
Ik denk eerder dat het verschil 'm zit in het aan de hand gaan en niet zozeer in het geslacht
Onder het zadel openbaren zich slechte lendenen veel sneller dan aan de hand.
Sammie schreef:Roemer is/was ook een hengst waarvan hij als moedersvader nog beter uit de verf kwam. Hij heeft hele goede merries gegeven, z'n zonen wat minder. Maar zijn dochter's! Als mmv heeft ook vaak nog invloed.
Nabuur en ulft nog zo eentje. Als directe vader slechts een handjevol, maar in de moederlijn zeer sterk.
shan schreef:Ahh Aimee zit weer op haar stokpaardje.
Anne_GTI schreef:shan schreef:Ahh Aimee zit weer op haar stokpaardje.
Je kan veel zeggen van een stokpaardje maar een stokpaardje met een slechte lendenpartij heb ik nog nooit gezien. Alleen de bespiering in de achterhand valt vaak zo tegen. De volgende versie kan ook al met de kin op de borst lopen zoals dat tegenwoordig graag gezien wordt.
Anne_GTI schreef:shan schreef:Ahh Aimee zit weer op haar stokpaardje.
Je kan veel zeggen van een stokpaardje maar een stokpaardje met een slechte lendenpartij heb ik nog nooit gezien. Alleen de bespiering in de achterhand valt vaak zo tegen. De volgende versie kan ook al met de kin op de borst lopen zoals dat tegenwoordig graag gezien wordt.
Aimee schreef:Ik denk eerder dat het verschil 'm zit in het aan de hand gaan en niet zozeer in het geslacht
Onder het zadel openbaren zich slechte lendenen veel sneller dan aan de hand.