Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Teuntje111 schreef:ben ik dan een van de weinigen die gewoon voor de gezelligheid alle hengstenkeuringen en shows afstruint?? vind het gewoon tof om zoveel mannelijk schoon te zien, of ze nu ICS of NSvT zijn, kan mij niet schelen. ben trouwens zelf ook lid van beide stamboeken.. Cobs hebben mijn voorkeur, maar die vind je bij het NSvT net zo goed..

snowdon schreef:Teuntje111 schreef:ben ik dan een van de weinigen die gewoon voor de gezelligheid alle hengstenkeuringen en shows afstruint?? vind het gewoon tof om zoveel mannelijk schoon te zien, of ze nu ICS of NSvT zijn, kan mij niet schelen. ben trouwens zelf ook lid van beide stamboeken.. Cobs hebben mijn voorkeur, maar die vind je bij het NSvT net zo goed..
Ik ben tegenwoordig nergens meer lid van
Ik vind het allemaal een pot nat en ga ook alleen nog maar voor de gezelligheid en om alle mooie dieren te zien!
ben geen lid en ga voor de gezelligheid en om leuke paarden te zien
ragna schreef:ik hou mij in België bezich dus dan heb ik daar geen last van!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt ook niet uit gewoon alle leuke hengsten spotten
Wendy_Komen schreef:grid schreef:Ja als niet homozygoot voor bont dan altijd 50% kans op een effen veulen als merrie tenminste ook niet homozygoot voor bont is
Sorry, maar even kleine correctie:
Effen * Effen= 100% Effen
Effen * Heterozygoot= 50% Effen , 50% Heterozygoot
Effen * Homozygoot= 100% Heterozygoot
Heterozygoot * Heterozygoot= 25% Homozygoot, 50% Heterozygoot, 25 effen.
Heterozygoot *Homozygoot= 50% Homozygoot, 50% Heterozygoot.
Homozygoot *Homozygoot= 100% Homozygoot
Dus een heterozygote hengst, met een heterozygote merrie heeft altijd 25% kans op een effen veulen, en niet 50.
Sorry had me vergist met effen x heterozygoot bont dat is 50%
(jammer dat Jill nu verkocht is anders konden we leuk op kleine hengtenjacht
)