Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
weule schreef:en hij houdt de padinus extra in de gaten, omdat die door onze buurman is gefokt en dat ook goede kennissen zijn van ons...
weule schreef:en hij houdt de padinus extra in de gaten, omdat die door onze buurman is gefokt en dat ook goede kennissen zijn van ons...
holly schreef:Zojuist stond op de site van het kwpn nog, ook te volgen via filmloop, maar nu is die zin verwijderd.
Het zal toch niet gaan zijn dat filmloop niet meer gaat gebeuren?
Ik hoop toch echt dat hij het uiteindelijk wel gaat doen
Sorry Sannah...
Sannah schreef:11.15 uur
Nafok diverse Nederlandse vaders: 289; 409; 414; 456; 461; 496; 528; 729
409, 729, door naar de 3e bezichtiging
helaas, de Houston eruit
en de Padinus dus ook
Kajanus schreef:weule schreef:en hij houdt de padinus extra in de gaten, omdat die door onze buurman is gefokt en dat ook goede kennissen zijn van ons...
Wat leuk, en dat zijn echt superleuke mensen, wij hebben ook ook nog steeds goed contact met hun
ik was even vergeten dat er vandaag een dressuurPadinus kwam.. ik vond het wel een prachtig paard. holly schreef:Nee hoor Haan, je bent een paar uurtjes te vroeg
) haan schreef:holly schreef:Nee hoor Haan, je bent een paar uurtjes te vroeg
oeps ! he gelukkig, ik vond het ook al vreemd dat Kajanus nog op bokt zat en niet in Den Bosch, ze zal dan nu wel onderweg zijn, pffiiieeeuuwwww ik zit al helemaal voor Kajnaus mee te stressen ha ha