Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zodat k m een beetje kan volgen
Pannie schreef:staat er nergens een lijst van de hengsten op internet? Doet ook een fokproduct van een vriendin van mij mee, volgens mij vd hengst rubiquil, en wil wel weten hoe of watzodat k m een beetje kan volgen
Pannie schreef:Weet jij toevallig ook zo de hengst achter de moeder (maybe weet ik dan welke het is) hij moet op donderdag!
Pannie schreef:aah dan is het de zeoliet! Tnx! dan weet ik iig welke ik moet volgen!
JW18 schreef:Je bent er maar druk mee Kajanus!
Ben je al nerveus?
Kajanus schreef:[
Maar dan hebben we wel zowieso 2 hele leuke paarden.
ceasario schreef:Kajanus schreef:[
Maar dan hebben we wel zowieso 2 hele leuke paarden.
Dat is een statement voor een doekje voor het bloeden.![]()
Ieder gaat toch daarheen, omdat ze geloven in de Jury of de Jury menen te begrijpen.
Maar de realiteit is vaak vergelijkbaar met de Politiek.
bambi76 schreef:@ kajanus je had vorig jaar toch ook een Cabochon aangeboden?
Of vergis ik me nu?
bambi76 schreef:Oke ik dacht dat je er toen 2 had aangeboden, ben ik denk ik in de war.
Die Farrington heb ik indd toen ook gezien.
Ga je ze allemaal houden? Of gaat er ook nog wat in de verkoop?
Citaat:We hadden ook nog een Equador x Nimmerdor, maar dat was niet echt een vaderpaard, kon wel leuk springen.. en die is verkocht.
Kajanus schreef:shan schreef:
Kajanus, weet je misschien uit je hoofd hoe laat het de 13e begint?
Ik kan het niet vinden op de site van het kwpn.
Ja dat weet ik om 8.00 uur en het begint iedere dag om 8.00uur..
En ik ben dus niet de enige die de KWPN site niet altijd begrijpt
zeanine schreef:Kajanus schreef:Citaat:We hadden ook nog een Equador x Nimmerdor, maar dat was niet echt een vaderpaard, kon wel leuk springen.. en die is verkocht.
Zeg Kajanus, hoor je nog wel eens wat van Winston? Ben namelijk ergh benieuwd hoe hij het doet en of we in de nabije toekomst misschien nog wat van hem gaan horen bijvoorbeeld in de vsn of ian trofee
Sannah schreef:Nou, je bent lekker bezig hier Kajanus. Doe mij de gegevens van de Houstons en de Quattro's maar![]()
En ik kom de 18e kijken!
weule schreef:Door onvoorziene omstandigheden (zwaar gekneusde arm, in mitella) kan ik toch niks, dus morgen ben ik in ermelo.. hengsten kijken. Je moet wat. haha. Morgen waren toch de oudere hengsten?
weule schreef:nee, vastzet rubber werd van 50 cm opeens 2,5 meter door hangend paard... knapte en toen als katapult de ijzeren paniekhaak op me arm.. op de ellepijp. auwi. niet met de flemmingh overigens. die is 100% braaf. ga morgen lekker kijken...