Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MissHIS schreef:Die Diamond Hit keert overigens niet terug in het onderzoek, want een hengst kan alleen worden goedgekeurd als hij nog volledig is (dus met twee ballen).
greetjebee schreef:MissHIS schreef:Die Diamond Hit keert overigens niet terug in het onderzoek, want een hengst kan alleen worden goedgekeurd als hij nog volledig is (dus met twee ballen).
Vreemde regel... Dit is toch hooguit van invloed op z'n spermakwaliteit (hoeveelheid)? In ieder geval niet op de (al dan niet aanwezige) kwaliteiten van de hengst.
Is er trouwens al bekend hoe het is gebeurd??
TICKELS schreef:Hoe groot is deze hengst eigenlijk?37 Corland x Great Pleasure: mooi paard, heeft een flinke kap op de hals, heeft een goede balans, taxeert goed, heeft eenn nette techniek, vouwt achter goed in
Ik was al erg fans van de oklunds die ik tot nu toe gezien heb, wil deze hengst ook nog graag een keer in het echt zien. (oklund zelf is financieel niet te doen naast mijn studieCitaat:26 Oklund x Hemmingway: erg mooi paard, hele goede stap mooie draf, lichtvoetige goede galop, wat taai in de mond, hele mooi sprong, ik vond dit een erg leuk paard
)Citaat:20 Flipper dÉlle x Le Plantero: nog jeugdig paard, nette draf ,fijne bewerkbare galop, springt netjes, heeft wat Ratina Z katachtigs op de sprong, hij maakt niet graag een fout ook als hij niet zo mooi voor de sprong komt, heeft ook een ruime gallopade
MissHIS schreef:Heb de eerste twee inderdaad niet vanaf het begin gezien, maar heb sowieso niet alle hengsten genoemd Tickels.
Vond die Ol Metta helemaal niet zo voorzichtig tonen gister. Maakte ook een keer een harde fout en naar mijn mening daarna wat weinig reactie (zeker voor een getrainde vierjarige).
gomir schreef:Hoe groot is deze hengst eigenlijk?Bedankt voor de uitgebreide verslagen MissHIS en Tickels!TICKELS schreef:37 Corland x Great Pleasure: mooi paard, heeft een flinke kap op de hals, heeft een goede balans, taxeert goed, heeft eenn nette techniek, vouwt achter goed in

Zitah schreef:Gaat er iemand nog naar de dressuurhengsten?