Ik ben daar in ieder geval om te fotograferen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Saartje1 schreef:Ben blij dat jullie t zeggen,mijn indruk van de foto is nou ook niet echt dat je zegt who wat een aansprekend dier ,aar goed als dit het beeld is waar ze heen willen??????????????
karinna schreef:Oh, ik ben bang dat ik nu hééél wat op mijn nek haal....., maar ik kan niet zeggen dat de San Remo x Jazz een voor mij aantrekkelijk paard vind.
Nu zegt een foto niet alles, dat weet ik ... maar ik vind haar wat te bloederig naar mijn smaak.
Ben ik de enigste die dat vind?

dat vind ik
. Verschrikkelijk zeg. Laten we maar hopen dat ze op de foto niet voordelig uitkomt..
*
? Sammie schreef:Jacob Melissen zowieso toch?
Sammie schreef:Wilde wel graag, maar ik was ziek dus moest helaas verstek laten gaan. Kon jij je een Upper-class veulen herinneren? Bahaya? hengstveulen, mocht door. Enwas je er ook nog bij de pavo cup?
Sammie schreef:Hoe moet ik ruiken of zo'n plaats een ck of stb-k is!?
chantal1 schreef:Was dat die donkere die kampioen is geworden van de dressuurveulens? Ik dacht dat die kampioen een Sandreo was. Wie is de eigenaar?
. Maar het Upper-class veulen was 4des, eigenaar Telussa-baas uit Oostkapella. Maar zo de resultaten eens bekijkend vind ik het (wederom) maar een magere oogst.
?