Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:heb je hem al af CGJ?

Sammie schreef:Die heeft hij allang gevonden.
Gail schreef:Mag hopen dat hij wat beters heeft te doen.
Gail schreef:Sammie schreef:Die heeft hij allang gevonden.
Mag hopen dat hij wat beters heeft te doen. Hoop het ook voor m, kan me niet voorstellen dat hij hier vrolijk van zou worden...
listiglistje schreef::D![]()
vers van de pers
![]()
![]()
![]()
Das nog eens nieuws.....het zit blijkbaar toch niet zo heel lekker in elkaar bij het KWPN!
Geen Kliekjesvorming???? Verschil van inzichten?????![]()
Ik ben benieuwd wat de daadwerkelijke reden is....vast niet de inhoud en de toekomstvisie van in de strengen zoals hier beweerd wordt.![]()
Hier steekt meer achter........
Wie o wie wordt de volgende???? Hamoen op de schopstoel????
Een ding is zeker; Arie zal uit zijn dak gaan
Suzanne F. schreef:Hmm volgens mij heeft iemand het kwpn getipt om hier eens te lezen en daarna Rosie gewipt.
Als we nou ook eens de leden van de hengstenkeuringscommisie kunnen overtuigen dat ze mislukte giraffes goedkeuren....
CGJ12 schreef:Of........... Rosie was "te eerlijk" en heeft de gebroeders Hendrix getipt dat "anderen" met opzet de beruchte CD hadden laten verdwijnen..........
Tolstoj schreef:CGJ12 schreef:Of........... Rosie was "te eerlijk" en heeft de gebroeders Hendrix getipt dat "anderen" met opzet de beruchte CD hadden laten verdwijnen..........
Is die CD niet gewoon in een ingeleverde lease auto blijven liggen?
maar aan dat blad IDS heb je ook niks,afentoe staat er eens een verrichtings onderzoek in,nou joepie,en wat boeit mij het trainings schema van anky en die disccusies laag diep rond,het is een fokkers bald geen 2e hoefslag ofzo,je hoort toch wat in dat blad op te kunnen nemen,en wat te kunnen leren bedoel je bent nog niet uitgeleerd op het gebied van fokkerij, Maayke schreef:Ik vind het blad IDS ook niet echt boeiend meer,ik zit nog niet zo in het fokken als jullie........
CGJ12 schreef:Ik keek trouwens toevallig even naar je onderschrift, dus een carrière om DWR op te volgen ligt niet gelijk in het verschiet. Jammer.
Kunnen jullie uitgebreid je stokpaardjes bespreken en dan ............ Ben het met Gail eens, lekker makkelijk allemaal en compleet off-topic .Citaat:Zijn taken worden momenteel waargenomen door mevrouw Ch. Dekker
leonora2 schreef:Volgens mij zitten er hier genoeg die de plaats van DWR kunnen overnemen; veel inhoudelijke discussie hierKunnen jullie uitgebreid je stokpaardjes bespreken en dan ............ Ben het met Gail eens, lekker makkelijk allemaal en compleet off-topic
leonora2 schreef:Ben het met Gail eens, lekker makkelijk allemaal en compleet off-topic