Deze staat wel op veel bodem, maar als je dat mooi vind klopt er toch ergens iets niet Arie...
Florencio die niet veel bodem dekt... Heb je hem wel eens in het echt zien lopen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

liesje23 schreef:Ok Arie, maar dan snap ik ff niet waarom dit paard zo gigantisch kan lopen!!!

arie53 schreef:Hemmingway, Haarlem, Epilot en Houston bijvoorbeeld. Alhoewel de laatste qua tactmatige bewegingen goed is, voldoet hij qua
karakter lang niet aan de de eisen die aan een werkbaar sportpaard moeten worden gesteld.
Pukpaleisje schreef:Vlgs mij hebben nog Haarlam nog Epilot nog
Houston
meerdere nakomelingen op het
hoogste niveau
lopen kwa dressuur ,blijkbaar geeft hun evenwichtsmodel geen garantie voor prestaties (hun
index bewijst dat ook
, maar dat is een onderwerp dat te vermijden valt)
Gitta1977 schreef:.......... en ach, als ik (en vele anderen met mij) er een leuk paard aan over had boeit het mij ook werkelijk niet wat het KWPN doet...

Sammie schreef:Nee hoor, gewoon Reg. B. ongeacht de status bij een ander stamboek. Ken uw bewaarboek
Gitta1977 schreef:Veel Haarlems gaan ook naar het buitenland, daar doen ze het goed maar worden voor het KWPN niet meegeteld... Verder vind ik de betrouwbaarheidspercentages redelijk groot en ach, als ik (en vele anderen met mij) er een leuk paard aan over had boeit het mij ook werkelijk niet wat het KWPN doet...
CGJ12 schreef:Dus een veulen van een WILLEKEURIGE Oldenburger hengst komt in het REG A, maar een veulen van dezelfde (nog steeds goedgekeurde Oldenburger) hengst als die is opgeruimd bij het KWPN komt in Reg B?

Citaat:Nakomelingen van hengsten die bij het KWPN op wacht staan danwel definitief afgekeurd zijn worden geregistreerd in Register b ongeacht de eventuele status bij een anderstamboek
kimberley12 schreef:wie heeft die foto van uphill gemaakt dan, ik bedoel die foto van uphill die samsam stuurde op dit topic
Tequiro schreef:Waarom geld voor het KWPN de behaalde prestatie in het buitenland niet mee? Als paarden daar naar toe zijn verkocht???
Toch raar, het is en blijft een NL afstamming....
Tequiro schreef:Misschien kunnen ze met de
EU
beginnen...
Leuk project om op te pakken....