Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Renate12 schreef:maar vergeet niet dat edward gal vorig jaar in las vegas ook al een officiele waarschuwing heeft gehad van de organisatie
Renate12 schreef:hmm wel leuk om al die verschillende meningen te horen over een hengst. Ben benieuwd of jullie ook op de hoogte zijn van de nieuwe opmerkingen op het losrijdterrein tegen hans peter en meneer Gal.
Paarden die in elkaar getrokken vooruit geschopt werden, hans peter die met zijn paard achterover klapte vlak voordat hij de ring in kwam. anky die ruim een uur op painted black had 'losgereden' voor haar 10 minuten durende clinic.
Vele mensen stonden met de handen voor de mond. Paarden werden echt mishandeld.
Denk dat we het er dan wel over eens zijn dat onze Velasquez het meest eerlijk werd voorgesteld door Theo Hanzon. Waarschijnlijk is Velasquez ook het enigste paard waar men over 5 jaar nog iets van hoort... maar, de meningen zijn verschillend
Over de vraag of Theo Velasquez gaat uitbrengen is nog niet helemaal bekend, waarschijnlijk gaat Sabina van Ruitenbeek (eigenaar, mijn istructrice..) hem een tijdje rijden en kijken hoe dat gaat.
Citaat:Jeetje, vond dit zelfs een aanfluiting voor het KWPN. Wat een eng paard. Trok zich hoog in het kruis, vast in de rug, en de hals er eng op waarbij hij gewoon afknikte. Toen hij begon te bewegen leek het of dat paard helemaal vast zat, blokkeerde helemaal vond ik.
janderegelaa schreef:Je vergeet voor het gemak wel even te vertellen welke paarden Anky allemaal verknald heeft. Osmium: chronische nekblessure, Redford: ? horen we niks meer van. Junior: niet meer te rijden zelfs niet door HP. Jonker: loopt ergens in de wei, zou niet meer geschikt zijn. Krack C: iedere keer een dekongeval? En da's nog maar een kleine greep uit het assortiment paarden.
Dat ze Painted Black een uur los moet rijden snap ik wel, het is een smerige etter. Ik heb hem toen HP hem nog reed regelmatig tegen de bakrand zien gaan omdat ie niet te houden was.
Suzanne F. schreef:janderegelaa schreef:Je vergeet voor het gemak wel even te vertellen welke paarden Anky allemaal verknald heeft. Osmium: chronische nekblessure, Redford: ? horen we niks meer van. Junior: niet meer te rijden zelfs niet door HP. Jonker: loopt ergens in de wei, zou niet meer geschikt zijn. Krack C: iedere keer een dekongeval? En da's nog maar een kleine greep uit het assortiment paarden.
Dat ze Painted Black een uur los moet rijden snap ik wel, het is een smerige etter. Ik heb hem toen HP hem nog reed regelmatig tegen de bakrand zien gaan omdat ie niet te houden was.
Gevaarlijke uitspraken zo hoor.
En ja PB kan idd wel een flikker zijn ja maar een uur losrijden maakt toch niet uit? Voor een proefje rijd je ook een uurtje los en sommige paarden hebben langer nodig dan de ander.