Turbo op wacht... dan wat mij betreft Trento ook!!!!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Beber

Re: Turbo op wacht... dan wat mij betreft Trento ook!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:22

Ja doe maar...

Slotje

Tot over een jaar of 2...

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:47

Ik hoop dat de hengst zich goed ontwikkelt! Hij heeft een zeer mooi model..dus ja we discussieren over 3 jaar wel verder!

karinna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 18:59

Inderdaad, een SLOTJE graag!
Over 3 jaar, zien we wel weer verder en ik hoop hoe dan ook dat de eigenaars van Turbo's en Trento's nu en in de toekomst veel plezier aan hun paard zullen beleven.

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:19

toch als je het eerste nakomelingen rapport van krack c leest is hij niet zo denderend en valt hij ook tegen, maar moet je nu die nakomelingen eens zien en word krack als een van de verervers gezien.

Dus idd FF wachten.

Olly_Beau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 21:36

TICKELS schreef:
Helemaal mee eens! Ik vind Trento ook geen hengst, wel een leuk sportpaard. Heb hem gisteren ook in Hengelo in de hengstencompetitie gezien en dat viel me ook weer NIET mee.

Turbo was erg afgeleid maar vind ik WEL een dekhengst! Ook zijn veulens hebben het op de keuringen goed gedaan. TERUGHALEN!!

En ja, de fokkerij is ook aan mode onderhevig, ze rennen allemaal naar dezelfde hengst en vaak past dat niet bij hun merrie. En dan is dit het resultaat...

Zeer mee eens turbo moet terug komen.... Ik zat zelf vorig jaar te twijfelen tussen turbo en ronaldo... t is ronaldo geworden maar met turbo wilde ik de volgende keer dekken... als die komt... lat m maar terug komen!!!

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 21:50

Even tussendoor...

Ik viel op Trento door zijn machtige voorkomen en uitstraling, met aparte bewegingen.

Destijds had ik dit ook met Renville, vanaf de eerste keer dat ik hem zag , wilde ik een veulen van hem ( die heb ik trouwens nog steeds ), en niemand wilde iets weten van die hengst, daar is men toch ook aardig van teruggekomen, welliswaar te laat, maar nog doet Renville in de bloedlijn het goed.

Wie weet gaat het ook zo met Trento...