Ik vind het belangrijker de minpunten te verbeteren

Ik geloof dat Maxolo zo rond de 1.47 ofzo is. Waarschijnlijk al wel wat groter.. maar dat weet Dienie heel wat beter dan ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Soxje schreef:Bij het ICS zijn ze nu echt in een soap beland, Denemarken wil niks meer met ICS Nederland te maken hebben en er speelt van alles, echt niet te geloven. Heb net met steigende verbazing op het forum van Mariska zitten lezen en ga nu maar even afkoelen. Henk Jansen is ook geroyeerd, nou ja, volgens mij zijn ze bij de familie H. echt totaal de weg kwijt en slaan ze blind om zich heen.
Indezz schreef:Nikita, hoe hoog is Maxolo?

Precies mijn type, net als Fayette
flettie schreef:
Ach dat stukje manen bij de schoft krijg ik bij Fayette ook niet veel langer. Maar goed, die heeft nu helemaal korte manen
zwanepol schreef:flettie schreef:
Ach dat stukje manen bij de schoft krijg ik bij Fayette ook niet veel langer. Maar goed, die heeft nu helemaal korte manen
Ach, wat jammer...![]()
Hoe is dat zo gekomen?
frenia schreef:Hihi![]()
Eigenlijk wil ik nog niks verklappen want ik heb er nog twee topics over lopen
maar ik kan het toch ook niet voor mezelf houden haha
Voor Angel wordt het waarschijnlijk Moes. Vanwege: zwaarder type, hypercorrect beenwerk (zeker vooraan recht en zwaar met veeeeeeel sok), verder goede bouw en fijn karakter.
Voor Tinkerbell denk ik aan Chakotay... Vanwege: erg goede bouw, super karakter
Uiteraard kan daar nog verandering in komen als ik op bezoek ben geweest of na de hengstenshow...maar dit is de momentele tussenstand.
Longacre Bro vind ik ook erg leuk met extreem zwaar beenwerk (en die sokken...) en toch vrij smal lijf en met pittig karakter. Mijn moeder vindt hem helemaal het eindemaar ik twijfel nog wat
Als dan kies ik Bro voor Tinkerbell. Voor Angel staat mijn keuze al wel erg vast.
Ik heb natuurlijk het bijkomende probleem dat ik graag discussieer binnen het gezin over de hengsten...met allemaal verschillende meningen...Zo vindt mijn moeder Zippo wel leuk, maar niet spectaculair en is mijn vriend er helemaal weg van. Hij is dan weer tegen Bro en Moes...(maar ik doe toch lekker mijn eigen zin
)
Ik ben stilaan aan het veranderen van mening
)
is dat hopelijk niet nodig *duimt als een bezetene*
en daarna ga ik op hengstenbezoek
omdat dat toch idd een ander beeld van de hengsten geet...(gezien de show in februari valt heb ik daarna nog tijd zat, ze kan toch niet gedekt worden voor het veulen van zippo er is
)
en ik je vriendelijke aanbod in gedachten
.
], deze is overigens nu verkocht.

Mazzel-meid schreef:Ik geloof dat Maxolo zo rond de 1.47 ofzo is. Waarschijnlijk al wel wat groter.. maar dat weet Dienie heel wat beter dan ik